Dejligt med folk der kan aflive HiFi myter

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

:-D

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11441
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Fedt!
skriver noder

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Tror vi har haft linket oppe før, men det er dejligt at få genopfrisket så man stadig kan have rank ryg når man diskutere med en hifi-tosse.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Det er jo to mennesker, jeg er glad for at have kunnet kalde undervisere, kollegaer, samarbejdspartnere og venner gennem tiderne. Peter er i øvrigt også en glimrende guitarist.

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Men det gør bare ingen forskeld. Hi-fi nørder, jorden-er-flad-folk, religiøse mennesker og konspirationsteoretikere VIL jo ikke acceptere facts.

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11441
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

AvS skrev:Men det gør bare ingen forskeld. Hi-fi nørder, jorden-er-flad-folk, religiøse mennesker og konspirationsteoretikere VIL jo ikke acceptere facts.
Helt ærligt så er det altså også bare fedt at betale overpris for sine kabler!
skriver noder

Medlemsavatar
mikkels
Medlem
Indlæg: 887
Sted: Farum

Indlæg af mikkels »

Den faldt jeg også over forleden, da jeg skulle sætte et nyt stereoanlæg op. Jeg havde ingen højttalerkabler og endte med at bruge almindelig lampeledning fra silvan. Det lyder aldeles fint.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

bryla skrev:
AvS skrev:Men det gør bare ingen forskeld. Hi-fi nørder, jorden-er-flad-folk, religiøse mennesker og konspirationsteoretikere VIL jo ikke acceptere facts.
Helt ærligt så er det altså også bare fedt at betale overpris for sine kabler!
Af samme grund køber jeg aldrig plugins, når de er på tilbud. Jeg får ikke det samme sus ud af en tilbudsvare.

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Nyt svar