Tråden hvor alle kan undre sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Re: Tråden hvor alle kan undre sig over hvad som helst!

Indlæg af SustainerPlayer »

Hald skrev:Drumlines... Jeg kan da godt se at det er imponerende hurtigt og præcist, men det lyder jo af lort.. Som trommeslager forundres jeg over at folk er så betaget af de "snares" som ikke bliver bedre end *klak klak*
https://en.wikipedia.org/wiki/Drum_line_(shark_control)

:-D

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

LOL mand...... Hvad skal man med et combo xlr/jack stik på en detonator?
4:25:


Dét vil jeg så undre mig over.. :)

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Christoffer I. N. skrev:LOL mand...... Hvad skal man med et combo xlr/jack stik på en detonator?
4:25:
DAAAH, det er da til externe triggere. xlr for at lave den balanceret eller ubal. :-P
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Jeg fatter hat af Melodunde Grand Prix i år.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

SustainerPlayer skrev:Jeg fatter hat af Melodunde Grand Prix i år.


:banan: :banan: :banan: :banan: :banan:

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Tro det eller ej. Det fattede jeg bedre. :-D

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2985
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Øøøhh.. jeg sad lige og spillede på mit el-piano, som jeg har haft i 16 år nu... Pludselig opdager jeg, at beskyttelsesfolien på displayet endnu ikke er pillet af :shock: Hvordan kan jeg have overset det i så mange år? Det er altså et instrument jeg har brugt rigtig meget. Og mig der har næse for de mindste detaljer... Dette undrer mig :lol:

Gad vide, om der er flere af mine instrumenter/apparater, hvor jeg ikke har fået pillet sådan noget af endnu :roll:

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Jeg forstår ikke hvorfor et bidet ikke er standart på vores toiletter her i norden. Det er jo faktisk ret klamt at man bare tager lidt papir og nusser rundt i kransen og derefter tøffer videre med ens liv. Hvis man fik bæ på et hvilken som helst andet sted på kroppen, så tager man jo ikke bare et stykke køkkenrulle og lige wiper, f.eks. hagen, og så smutter videre på arbejde. Så nuker man jo stedet med vand og sæbe som minimum, men pøllehullets skæbne er åbenbart bare at være beskidt 24/7.

Medlemsavatar
ThomasRiem
Forum Donator
Indlæg: 285
Sted: Kjøbenhavnstrup

Indlæg af ThomasRiem »

OK... og nu undrer jeg mig over, hvordan AvS regner med at få bæ på hagen som en del af sit hverdagsliv..? :shock:
C'est magnifique. Mais ce n'est pas la guerre....

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

ThomasRiem skrev:OK... og nu undrer jeg mig over, hvordan AvS regner med at få bæ på hagen som en del af sit hverdagsliv..? :shock:
Han begrænser sig faktisk ikke til hagen, men taler faktisk om "et hvilket som helst" sted på kroppen :shock:
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

DUBTEMPLE skrev:
ThomasRiem skrev:OK... og nu undrer jeg mig over, hvordan AvS regner med at få bæ på hagen som en del af sit hverdagsliv..? :shock:
Han begrænser sig faktisk ikke til hagen, men taler faktisk om "et hvilket som helst" sted på kroppen :shock:
Vi lever alle forskellige liv. :-D

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Nu var det ikke et real-life eksempel, eller noget jeg går og forventer. Blot et fiktivt scenarie. Måske jeg skulle have sagt hånden eller fingeren for at vælge noget mere realistisk.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Hollywoodfilm varer længere end i 80'erne - men ikke længere end "i gamle dage".

Billede

Kilde: http://www.businessinsider.com/are-movi ... &IR=T&IR=T

Til gengæld er kvaliteten ikke blevet væsenligt bedre - og de burde returnere til at vare tættere på de 1,5 time end 2 timer.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »



Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Det er helt fabelagtigt. :-D

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Ja det rammer plet, åbenbart en hel branche hvor der fakes ikke bare på ordvalget, så som "spille",
men også på den smule håndværk der så eventuelt stadig måtte være tilbage,... for at quote mig selv:
DUBTEMPLE skrev:Undre mig når jeg høre en DJ "skal ud og spille" ,... selv når det er lige netop er hvad han ikke gør ,... :dollargrin:

Som om han hellere ville have været musiker, hvilket så måske er tilfældet,..

Uanset hvad, hvorfor ikke bare sige man skal ud og "underholde" ,.. eller "vende plader" ,.. eller noget
Men lad os så samtidig huske at mange andre "artister" er sat i scene af skyggemænd også, nogen gange nærmest 100 pct
/Dub

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

DUBTEMPLE skrev:Ja det rammer plet, åbenbart en hel branche hvor der fakes ikke bare på ordvalget, så som "spille",
men også på den smule håndværk der så eventuelt stadig måtte være tilbage,... for at quote mig selv:
DUBTEMPLE skrev:Undre mig når jeg høre en DJ "skal ud og spille" ,... selv når det er lige netop er hvad han ikke gør ,... :dollargrin:

Som om han hellere ville have været musiker, hvilket så måske er tilfældet,..

Uanset hvad, hvorfor ikke bare sige man skal ud og "underholde" ,.. eller "vende plader" ,.. eller noget
Men lad os så samtidig huske at mange andre "artister" er sat i scene af skyggemænd også, nogen gange nærmest 100 pct
Altså - nu er det på ingen måde en ny ting. Thorvaldsen - som man godt kan sige havde rockstjernestatus i hans tid - havde jo også studenter mm til at lave det store arbejde med skulptuerene imens han selv ... øhh ... netværkede ...

2 ting der falder mig for brystet her er selve poser-delen, hvor man ikke bare er åben om, hvordan det egenligt foregår.
Og så det latterlige i, at lave sådan et let gennemskuelig skuespil på noget, der skal deles med hele verdenen.

Det er smart at snyde - det er dumt, at blive opdaget - som de siger på optagelsesprøven til jægerkorpset ... eller noget.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Men ok - no one cares anymore - der kommer ikke en ny Milli Vanilli sag længere ...

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Jeg forstår ikke hvorfor man (stort set) kun kan få Sierra Tequila i de danske supermarkeder. Ja det er den klamme med hatten. Det er jo INGEN mennesker som kan lide den! Og der er ingen alternativer. Kun hvis man går i en rigtig sprutbutik. En mellemklasse 100% agave tequila burde kunne fåes for 200,- kr i et supermarked, men det kan man så ikke, er der nogen som har bestemt.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Det er i sandhed et mysterium. Når man er 'flasket op' med den der Sierra Tequila, kan man jo godt få indtryk af, at tequila smager forfærdeligt - Intet er jo længere fra sandheden.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Jeg tror det drejer sig om at Sierra har et stærkere brand blandt den brede befolkning, kombineret med at de har kunne give nogle gode tilbud til grossisterne. Som jo så i gåseøjne bestemmer udvalget i butikkerne, med mindre butikkerne har ressourcer til selv at indkøbe større partier.
Smittefar skrev:Det er i sandhed et mysterium. Når man er 'flasket op' med den der Sierra Tequila, kan man jo godt få indtryk af, at tequila smager forfærdeligt - Intet er jo længere fra sandheden.
:lol:

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Dagens grin :-D

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Når man lørdag får både mail og SMS fra Elgiganten om at den planlagte levering må udsættes fra onsdag til torsdag, så ærgrer man sig lidt.

Når leveringen så kommer mandag, så undrer man sig lidt.

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
KimSteff
Medlem
Indlæg: 322

Indlæg af KimSteff »

Som en der har boet i Callifornien har jeg smagt rigtig meget super godt tequila. Du har desværre ret i at de fleste danskere tror at en Tequila nok skal smage som "den med hatten". Men det svare til at den hvide Barcardi skulle være den bedste rom der findes! Og her er danskerne da heldigvis ved at blive klogerer :-)

Nyt svar