Jeg synes, det lyder fedt. Jeg har ingen ide om, hvad du måtte synes, der mangler.
Måske du skulle lade den stå der en tid (eller endnu bedre, få den released) og gå videre. Hvis der er mere potentiale i den, skal det nok komme frem. Du kan altid lave en viderebearbejdning, og der er altid plads til en B-side til

.
Og bliv ikke frustreret over at køre i stå i en sang. Min personlige yndlingsanekdote om den slags er U2's "Lady with the spinning head": Efter gigant-succes med "The Joshua Tree" og "Rattle and Hum" puslede de med at finde en ny lyd og et nyt udtryk - derfor slog de sig ned i Hansa Studios i Berlin sammen med Brian Eno (Hey, det virkede da for David Bowie!).
Der havde de så bl.a. det der nummer, de ikke kunne få til at lykkes på nogen måde. De prøvede det ene og det andet, men det er og bliver en skodsang. MEN hvis du går ind og hører den, kan du høre, at nærmest hele "Achtung Baby"-albummet bliver udviklet, riff for riff og lyd for lyd... og som bonus prøvede The Edge (guitaristen) først det ene, så det andet mellemstykke, som heller ikke gav noget. Men Brian Eno sendte ham ind og prøve at lave en sang af de to stykker (det lykkedes - den hedder "One").
Så skodsangen fødte et gennembrudsalbum og et monsterhit - men den ER stadig en skodsang!
Bonus-bonus-info: U2 prøvede naturligvis hele vejen igennem at pumpe Eno for, hvordan det der år i Berlin, hvor han, Bowie og Iggy Pop delte en lejlighed, havde været (det år blev jo da liidt skelsættende for popmusikken). Det eneste, de fik ud af ham var, at meget af debatten havde handlet om sokker... og så er jeg færdig med at fortælle røvere... tak for iaften!