Jen SX1000

Salg af udstyr.
Nyt svar
Default avatar
lostatom
Medlem
Indlæg: 34

Jen SX1000

Indlæg af lostatom »

Jen SX100 synth sælges. Købt i Aage for tre år siden. Virker perfekt. Pris 4500,-
Vedhæftede filer
IMG_2720.JPG
IMG_2720.JPG (109.48 KiB) Vist 552 gange

Default avatar
Qbert

Indlæg af Qbert »

Åhh, den har jeg solgt engang til Åge eller 4sound som det hed og hedder nu. Så det må være min (engang). Dejlig dejlig maskine lydmæssigt. Der kan fåes et MIDI kit mener jeg. Det er en af de bedste synths der er kommet fra Italien (af vintage synths og ikke medregnet Synthex da de er så meget forskellige) Prisen er fin. Det er en synth der har circa 40 år på bagen men den er i rigtig flot stand. Jeg tror ikke de har været solgt i Danmark fra ny

Jeg har vendt dit billede om :-) Held og lykke med salget
Vedhæftede filer
Kopi af IMG_2720.JPG
Kopi af IMG_2720.JPG (106.35 KiB) Vist 419 gange

Default avatar
lostatom
Medlem
Indlæg: 34

Indlæg af lostatom »

Qbert skrev:Åhh, den har jeg solgt engang til Åge eller 4sound som det hed og hedder nu. Så det må være min (engang). Dejlig dejlig maskine lydmæssigt. Der kan fåes et MIDI kit mener jeg. Det er en af de bedste synths der er kommet fra Italien (af vintage synths og ikke medregnet Synthex da de er så meget forskellige) Prisen er fin. Det er en synth der har circa 40 år på bagen men den er i rigtig flot stand. Jeg tror ikke de har været solgt i Danmark fra ny

Jeg har vendt dit billede om :-) Held og lykke med salget

Tak for hjælpen med billedet :) Det er vist gået lidt hurtigt herfra.. Jeg købte den i Aage og den er helt vild fed. Jeg overvejede også et midikit til den men nu mangler der sgu lidt penge på kistebunden desværre:)

Default avatar
lostatom
Medlem
Indlæg: 34

Indlæg af lostatom »

Qbert skrev:Åhh, den har jeg solgt engang til Åge eller 4sound som det hed og hedder nu. Så det må være min (engang). Dejlig dejlig maskine lydmæssigt. Der kan fåes et MIDI kit mener jeg. Det er en af de bedste synths der er kommet fra Italien (af vintage synths og ikke medregnet Synthex da de er så meget forskellige) Prisen er fin. Det er en synth der har circa 40 år på bagen men den er i rigtig flot stand. Jeg tror ikke de har været solgt i Danmark fra ny

Jeg har vendt dit billede om :-) Held og lykke med salget

Tak for hjælpen med billedet :) Det er vist gået lidt hurtigt herfra.. Jeg købte den i Aage og den er helt vild fed. Jeg overvejede også et midikit til den men nu mangler der sgu lidt penge på kistebunden desværre:)

Default avatar
Qbert

Indlæg af Qbert »

jeg kunne egentgt godt finde på at købe den igen

Nyt svar