Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Re: Tråden hvor alle kan glæde sig over hvad som helst!

Indlæg af Mike-air »

Vil lige benytte lejligheden til at glæde mig over at mit forår er ét stort hackathon hvor jeg sidder og simulerer data og programmerer AI. Det er jeg godt tilfreds med! :-)

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Når man skal have grej til sit arbejde og kan liste en bestilling med hos Thomann, ahh det bliver dejligt at glæde sig hele weekenden.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2987
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Hvad har du bestilt da...?

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Mr. Soundman skrev:Hvad har du bestilt da...?
Ikke noget særligt, en enkelt tam-mikrofon, lidt olie til trompeten, nogle kabler, guitarstrenge osv.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Sidste år blev Toni Basil 72 år gammel :thumbup:

/Dub

Medlemsavatar
Hoby
Forum Donator
Indlæg: 514
Sted: Nørrebro

Indlæg af Hoby »

DUBTEMPLE skrev:Sidste år blev Toni Basil 72 år gammel :thumbup:
Shit det er vildt! :-)

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Skærmbillede 2017-03-06 kl. 22.13.03.png
Hæhæ... Ups.

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2680
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

At jeg allerede i slutminutterne efter PSG's 4-0 sejr følte mig pænt sikker på Barcelona avancement, ved flere lejligheder skrev det på Facebook, og endelig vandt 2.000,- på Unibet ved kampen igår, der vil gå over i historien. Bevares, som Barca fan skal man nok ikke være utilfreds med flere dommerkendelser.....

Og endnu mere glæde: Om 10 dage sidder jeg selv på Camp Nou i Barcelona og hylder drengene mod Valencia... :)
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

God tur Nicolai!

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Den der følelse når forårssolen hamrer ind på ruderne.. Så dejligt. :)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Sparede egentlig sammen til en ny Lodgy der skulle indrettes til camping med to sovepladser og lille køkken. Men ikke hver dag man får en Fabia Combi med kun 30K på tælleren forærende, aircondition, und alles,...så nu slider vi lidt på den først. Og slider også med at får den rigget til med tagtelt samt plads til to kajakker samtidig. Der er allerede booket til Geiranger og Gotland. Synet for første gang i går, anmærkningsfrit. Først på ugen kom der træk på og den fik en fuld omgang Dinitrol.
Vedhæftede filer
fabia.jpg
fabia.jpg (298.46 KiB) Vist 490 gange
/Dub

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Foræret, alligevel? Det er da noget af en gave. Tillykke med dytten!
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

david mondrup skrev:Foræret, alligevel? Det er da noget af en gave. Tillykke med dytten!
Takker, noget meget nær familie blev nød til at droppe den, grundet helbred, desværre,...

De gad ikke bøvl, og useriøse bud, og spurgte så os om vi ville have den, på betingelsen "kvit og frit",.. :)

Sagde pænt tak, og tager dem en tur med til Norge senere på året, de har aldrig oplevet fjeldene før,..

Glæder mig selv som et lille barn til turen, har ikke været der siden 2011,..

Hvis "alligevel" hentyder til mærket, så var det jo fedt at ham i synshallen i går ku fortælle at de nu er blandt de mest fejlfri overhovedet :wink:
Vedhæftede filer
gei5.jpg
gei5.jpg (489.1 KiB) Vist 468 gange
/Dub

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

"Alligevel" hentyder til prisen og til dit held. Det er da fantastisk. Jeg tror vi skal 20-30 år tilbage siden jeg sidst rynkede på næsen af Skodas brand. Jeg ville ikke have nogen issues med at køre f.eks. en Fabia i dag.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Hehe, for 20-30 år siden stod jeg og døjede med skoda 105 og 120 modellerne,.. ja der er sket noget siden da :-)
/Dub

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Fredag aften fik jeg lyst til at game lidt. Så jeg startede spillet 'Day of infamy' op, og joinede en tilfældig server.

Spillet er lidt ligesom CS - det foregår bare under 2. Verdenskrig. Det var sku meget skægt, og klokken blev senere og senere.

Lige pludselig er der én fra mit hold der siger at vi skal lade være med at skyde modstanderne, og lade dem komme helt tæt på. Okay? Tænker jeg så, og holder mig i baggrunden (i tilfælde af at modstanderne ikke var med på det).. og lige pludselig bliver gameplay'et til et stort skuespil hvor alle mulige tosser sidder opdigter kærligheds historier omkring spillere fra det modsatte hold, imens de løber formålsløst rundt med kniv.
Herefter vælger 'anføreren' fra mit hold at tage spillerne med på "sightseeing" hvor han opdigtede en masse historier omkring tilfældige ting i husene. Og det her fortsatte næsten en hel time, men det var simpelthen så sjovt jeg ikke ku få mig selv til at forlade spillet.

Det er lidt svært at beskrive her, men det var hysterisk morsomt som det hele bare blev totalt useriøst.

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Jeg elsker når sådan noget sker. :D
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Har aldrig oplevet noget lignende men jeg sad og skraldgrinede kl lort om natten :-D

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Jeg vil gerne glæde mig over TV2's (nye) historiske tv-serier. Er helt vild med Badehotellet, og de lægger bare lag på for hver sæson, det passer rigtig godt ind. Man føler sgu nærmest at man kender dem.
Og så "Der kommer en dag" og Radio Mercur.
Begge er vigtige historier at fortælle, af vidt forskellige årsager, og der er godt nok stor forskel på dem, men begge er virkelig interessante.

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Jeg snupper lige en forlænget weekend i berlin med nogle gode venner. Fredag holder vi 1års fødselsdag for deres label på Loftus Hall og lørdag tager vi formentlig på Berghain hvis vi kan komme ind. Det bliver så lige mit første besøg i Berlin, så det glæder jeg mig rigtig meget til.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Min Magic Track Pad mistede magien og døde i formiddag. Heldigvis kunne jeg selv trylle den til live via en trylleformular hos iFixit. Og så fandt jeg samtidigt ud af, at man så kan kalibrere den.

Ikke at jeg kunne finde på, at sidde og nørde med sådan noget. Slet ikke. :-D

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Mike-air skrev:Jeg snupper lige en forlænget weekend i berlin med nogle gode venner. Fredag holder vi 1års fødselsdag for deres label på Loftus Hall og lørdag tager vi formentlig på Berghain hvis vi kan komme ind. Det bliver så lige mit første besøg i Berlin, så det glæder jeg mig rigtig meget til.
Sejt - god tur!

Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Indlæg: 840
Sted: Kbh

Indlæg af K-Bee »

Jeg glæder mig over at jeg skal cykle fra arbejde i Ballerup og hjem til Khb....i medvind!!! Det tror jeg aldrig jeg har prøvet før! :lol:

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Haha, ja med den vilde vind på cyklen er det med at se fordelene. Jeg plejer også at glæde mig, hvis hjemturen er i medvind.. :-D

Fedt Mike, jeg tror Berlin er en dejlig by her i foråret, omend det måske er lidt tidligt stadig.

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Berlin er en superdejlig by. God tur!
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Nyt svar