UAD Voucher

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

UAD Voucher

Indlæg af gs-dk »

Måske et underligt spørgsmål, men kan man overdrage eller få en UAD voucher fra andre brugere?

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Det mener jeg bestemt ikke.
Tilgengæld er der jo nogle af dem der er fælles for alle. Men der plejer altid at være styr på, at de vouchers man har adgang til står nævnt inde i kurven.

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Ja, det lyder sandsynligt.
Jeg er bare totalt fristet af det nye SSL plug-in, som jo er lidt på den dyre side:). Know what I mean, notch notch:)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Usandsynligt, var lige ved at sige du kunne få min, om muligt, men så napped jeg Oxide Tape Recorder istedet til 49 euro :-)
/Dub

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

DUBTEMPLE skrev:Usandsynligt, var lige ved at sige du kunne få min, om muligt, men så napped jeg Oxide Tape Recorder istedet til 49 euro :-)
Jeg synes deres vouchers har fået karakter af at være generelle frem for de specielle koder man tidligere kunne få tildelt. Koden for marts er eks. MAR2017 så den kan vist anvendes af alle.

Jeg havde også øje på Oxide men så lancerede de lige en bunke nye spændende ting.. dog synes jeg €149 som upgrade-pris for SSL consolen er sindsygt pebret for en opdatering.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

metal skrev:
DUBTEMPLE skrev:Usandsynligt, var lige ved at sige du kunne få min, om muligt, men så napped jeg Oxide Tape Recorder istedet til 49 euro :-)
Jeg synes deres vouchers har fået karakter af at være generelle frem for de specielle koder man tidligere kunne få tildelt. Koden for marts er eks. MAR2017 så den kan vist anvendes af alle.

Jeg havde også øje på Oxide men så lancerede de lige en bunke nye spændende ting.. dog synes jeg €149 som upgrade-pris for SSL consolen er sindsygt pebret for en opdatering.

Jeg syntes også at deres priser generelt er helt ude i hampen, selv med rabat, og bindingen til hardware rimelig ufed, fremfor ren Native

Købte udelukkende UAD grundet deres BX20, samt space-echo clon,.. prøver at undgå dem som hovedregel,.. faldt så lige lidt igennem her :-)
/Dub

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

DUBTEMPLE skrev:
Jeg syntes også at deres priser generelt er helt ude i hampen, selv med rabat, og bindingen til hardware rimelig ufed, fremfor ren Native

Købte udelukkende UAD grundet deres BX20, samt space-echo clon,.. prøver at undgå dem som hovedregel,.. faldt så lige lidt igennem her :-)
Helt enig. Er kun på UAD vognen pga. kvaliteten. Og hvis der er et alternativ, så køber jeg også hellere det.. men det er ofte svært da kvaliteten er så høj på deres ting!

Jeg undgår helt de ting fra Pluginalliance da de altid kan fås meget meget billigere som native.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Fedt, jeg vidste ikke der var kommet nyt, og så meget endda! Moog filteret skal tjekkes ud, især nu jeg kan opgradere, selvom jeg ikke har fået brugt den første generation specielt meget. Hvis der er noget distortion guf at hente i den er det nok en nobrainer for mig. :)

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2681
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

"Deres pris er for høj, er der kun fordi kvaliteten er så høj"?!? Helt ærligt... Jeg synes sgu deres priser er helt fair.....
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Her er iøvrigt instance charten:
https://help.uaudio.com/hc/en-us/articl ... ance-Chart

Gert:
Den nye SSL channel strip trækker godt nok knaster ud, glo på instance charten.

Medlemsavatar
mica
Medlem
Indlæg: 1046
Sted: København

Indlæg af mica »

Christoffer I. N. skrev:Her er iøvrigt instance charten:
https://help.uaudio.com/hc/en-us/articl ... ance-Chart

Gert:
Den nye SSL channel strip trækker godt nok knaster ud, glo på instance charten.
Haha, jeg vil gå fra 26 til 4 stk så.. Det er jo til grin. De får mig sgu ikke til at bruge 10K mere på DSP chip, når andre kan lave super kvali native plugins der kan køre nærmest ulimited af på min mac. Plat.
SÆLGER MACBOOK PRO 2017!

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Nicolai skrev:"Deres pris er for høj, er der kun fordi kvaliteten er så høj"?!? Helt ærligt... Jeg synes sgu deres priser er helt fair.....
Det skal ses i sammenligning med hvad andre har at byde på, og her et der hentet ind an-mass på det seneste, IMHO har UAD ikke noget voldsomt forspring længere, sådan generelt, og margin indsnævres, vi må også holde det for sandsynligt at de på mange områder er blevet overhalet af native alternativer, selv om ingen af os kan side med det fulde overblik.

Den ekstra CPU kraft bliver i stadig højere grad et non-topic

Med H910 valgte jeg f.eks. Eventides egen udgave, langt billigere, og med dual mode, samt ikke bundet til hardware, det er en offenlig hemmelighed at koden er den samme

BX20 og Galaxy har jeg vurderet var unikke nok til at jeg købte et dual pci kort, men havde helst været fri for bindingen til hardware, og overvejelser vedr konfiguration af bundkort, pci-lanes, osv
/Dub

Medlemsavatar
Fabian
Forum Donator
Indlæg: 1011
Sted: Redhotplanet.dk

Indlæg af Fabian »

metal skrev:
DUBTEMPLE skrev:
Jeg syntes også at deres priser generelt er helt ude i hampen, selv med rabat, og bindingen til hardware rimelig ufed, fremfor ren Native

Købte udelukkende UAD grundet deres BX20, samt space-echo clon,.. prøver at undgå dem som hovedregel,.. faldt så lige lidt igennem her :-)
Helt enig. Er kun på UAD vognen pga. kvaliteten. Og hvis der er et alternativ, så køber jeg også hellere det.. men det er ofte svært da kvaliteten er så høj på deres ting!

Jeg undgår helt de ting fra Pluginalliance da de altid kan fås meget meget billigere som native.
Har faktisk lige foretaget en total cross-grade af samtlige PA-produkter jeg har på UAD.
For mit vedk. er DSP med UAD meget snart historie…


@metal: dit indlæg blev pludselig væk, sig til hvis jeg skal slette min quote:)
Senest rettet af Fabian ons 15. mar 2017 12:54, rettet i alt 1 gang.
"Here’s to the crazy ones. The misfits. The rebels. The ones who see things different"

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Fabian: Glo det moog filter. :-D

Medlemsavatar
Fabian
Forum Donator
Indlæg: 1011
Sted: Redhotplanet.dk

Indlæg af Fabian »

eh-eh jaeh, har gloet videoen. Filtrene stammer vist fra Moog32. Har selv mulighed for at køre gennem filtrene på min SubPhatty:)
Senest rettet af Fabian ons 15. mar 2017 12:59, rettet i alt 1 gang.
"Here’s to the crazy ones. The misfits. The rebels. The ones who see things different"

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Soundcloud demoerne lyder ganske godt. Kører med garanti demo inden, og sammenligner med Arturias gratis julefilter. Begge er jo Moog emuleringer, men ikke fra samme maskiner.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Fabian skrev: Har faktisk lige foretaget en total cross-grade af samtlige PA-produkter jeg har på UAD.
For mit vedk. er DSP med UAD meget snart historie…
:thumbup:
/Dub

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

For mig handler det også om at blande native med UAD.
Men muligheden for SSL unison er fristende - og jeg kan godt leve med noget DSP hardcore forbrug.
Plug in alliance produkter holder jeg mig også væk fra på UAD platformen.

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Fabian skrev: Har faktisk lige foretaget en total cross-grade af samtlige PA-produkter jeg har på UAD.
For mit vedk. er DSP med UAD meget snart historie…


@metal: dit indlæg blev pludselig væk, sig til hvis jeg skal slette min quote:)
Mit indlæg er der stadig.. sikkert en glitch..

Jeg har også crossgradet Elysia Alpha Compressor fra UAD til PA. Jeg har også spurgt UAD om de tilbød en crossgrade den anden vej for mine PA native plugins, men det gør de så ikke - og faktisk anbefalede de mig kun at købe UAD plugins der ikke kunne fås i native versioner... og det råd har jeg så fulgt siden :)

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

mica skrev:
Christoffer I. N. skrev:Her er iøvrigt instance charten:
https://help.uaudio.com/hc/en-us/articl ... ance-Chart

Gert:
Den nye SSL channel strip trækker godt nok knaster ud, glo på instance charten.
Haha, jeg vil gå fra 26 til 4 stk så.. Det er jo til grin. De får mig sgu ikke til at bruge 10K mere på DSP chip, når andre kan lave super kvali native plugins der kan køre nærmest ulimited af på min mac. Plat.
Pyh.. der sparede jeg lige €149 i opgradering.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Nu de har opdateret den SSL channelstrip, gad vide hvornår de opdaterer deres horrible forsøg på G Bus Comp'en?

Nyt svar