Ghost In The Shell (2017) film

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Ghost In The Shell (2017) film

Indlæg af Christoffer I. N. »

Og altså ikke en anime.
Med Scarlett Johansson i hovedrollen. Har selv stadig tilgode at se anime'en, så kan ikke rigtigt genkende noget, det kan nogle af jer der har set den måske.

De har indtil videre valgt at tease i form af korte klip. Jeg tror alle klippene indtil videre er med her:





Og i dag er denne blevet lagt op:





IMDB side:
http://www.imdb.com/title/tt1219827/?ref_=nv_sr_1

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Og nu en ordentlig trailer:

Medlemsavatar
Holger  
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Synd med Scarlett Johansson, men alt andet ser helt rigtigt ud. Hun er overeksponeret og fyrer clichéerne af her.

Den skal nok være underholdende, hvis den har ca. samme plot som originalen.

Jeg synes dog Akira er bedre og det ville være en vildere film, men sikkert også dyrere at lave.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Jeg glæder mig ihvertfald. :)
Hvorfor synd med Scarlett Johansson? Ligner hun ikke originalen nok?

EDIT:
Ah ok, cool nok. :)
Der var jo snak, eller nærmere, rygter om at Nolans næste film skulle være en Akira filmatisering. Det kan være det kommer efter Dunkirk.

Medlemsavatar
Holger  
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Christoffer I. N. skrev:Jeg glæder mig ihvertfald. :)
Hvorfor synd med Scarlett Johansson? Ligner hun ikke originalen nok?
Jeg kan godt lide Scarlette johansson og hun har også lavet en masse gode film, men hun har en vis "sødme" over sig og er overeksponeret i genren i sci-fi/action som Lucy, Under The Skin og Her og så Avengers, Iron Man og Captain America.

Scarlett kører på rutine og mangler farlighed. Jeg tror ikke på hende som assassin.

Det havde været federe med en skuespiller med mere kant og naturligvis gerne en asiatisk, men den engelske udtale kan være et problem på en international release af denne type.

Jeg syntes at Alicia Vikander var rigtig god i Ex Machina. Hun havde noget forførende og farligt over sig.
Der var jo snak, eller nærmere, rygter om at Nolans næste film skulle være en Akira filmatisering. Det kan være det kommer efter Dunkirk.
Alt hvad den mand laver er genialt, så jeg krydser fingrer. Akira er meget mere mørk end GITS.

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Holger skrev:Jeg syntes at Alicia Vikander var rigtig god i Ex Machina. Hun havde noget forførende og farligt over sig.
Helt enig. Ellers, når nu du nævner asiatisk, så var Sonoya Mizuna som Kyoko også rimelig badass i Ex Machina.

Jeg kender slet ikke det her GITS og Akira univers, men vil da lige tjekke trailerne ...
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Der blev åbenbart holdt et pressemøde i Tokyo, og i den anledning kom den fulde trailer frem.


Her er pressemødet, desværre uden japanske tekster til Takeshi Kitano. Dele af det han siger bliver løst oversat af intervieweren.
I starten kører der en sekvens fra filmen, som de i denne fulde video ikke for alvor vises. For mig var det for meget iforhold til hvad jeg gerne ville se før jeg ser filmen.

Pressemødet:



Den 2-minutters scene fra filmen, som pressemødet lægger ud med, filmet fra salen. Som sagt, IMHO for meget at dele inden man ser filmen:



Og så vil jeg selvfølgelig opfordre folk til, at holde spoilers ude af denne tråd, ihvertfald indtil vi har haft en chance for at se filmen i biografen til næste år. Jeg synes shelling-sequence klippet er for meget spoil, men de der evt. kender anime'en, synes måske det vil være fedt, at se det klip.. :)

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Jeg har set en enkelt af trailerne, og jeg må erkende, at jeg synes, det fuldstændig ligner "Wanted" bare med Scarlett Johanson i stedet for Angelina Jolie. Wanted var godt nok noget af en dødssejler.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Så fik jeg set anime'en, og jeg glæder mig da om muligt endnu mere til filmatiseringen nu! Der er sekvenser fra filmtraileren, som jeg ikke kan genkende i anime'en, instruktøren siger jo også til pressemødet, at han nærmest har ladet sig inspirere af alt hvad der findes af materiale om universet.
Jeg håber de går så godt som planken ud hvad angår den oprindelige musik, det er da en fed setting det giver anime'en.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Nogle flere videoer, med nogle flere film-klip, noget fra sets, og noget random sladder imellem også.








Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Ny trailer, det lover godt det her!


Default avatar
Caspar9500
Medlem
Indlæg: 481

Indlæg af Caspar9500 »

Den skal helt sikkert ses :) men jeg ud fra de trailere og klip som er dukket op må jeg nok holde på at originalen stadig ser fedest ud. Hvis du ikek har set den, så bør du helt sikkert få fingrene i den.

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Helt enig. Folk der ikke har set originalen (som er anime) bør virkeligt skynde sig at se dén først. Den er fremragende. Og 2'eren (Innocence) er også fantastisk, omend noget sværere at forstå. Jeg har iøvrigt på fornemmelsen at dem der lavede Inception har kigget på 2'eren, for der er nogle lighedstræk, synes jeg.
Holger skrev:Synd med Scarlett Johansson
Jeg synes næsten det virker endnu mere skævt med ham der Pilou Asbæk (var det sådan han hed?) som Batou. Han ser alt for flink og rar ud. Det burde have været Ron Pearlman i stedet for.
Senest rettet af Joachip fre 17. feb 2017 18:51, rettet i alt 1 gang.
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Ron Pearlman kunne også være en god idé, ja. Jeg glæder mig dog alligevel til at se Pilou Asbæk i hvad der burde blive en stor rolle.

Hvad med Stand Alone Complex, er det noget ved at se? Jeg har indtil videre kun set den første fra 95. Iøvrigt håber jeg at Clint Mansell lader sig inspirere rigeligt af det oprindelige soundtrack, det er rigtig fedt. Clint Mansell lavede blandt andet musikken til Moon, så uanset hvad glæder jeg mig også til filmatiseringen på dén front.

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Jeg husker Stand Alone Complex som en udemærket eller ihvertifald gennemsnitlig politiserie, men jeg synes der er lavet langt bedre anime i den genre. Check evt. Cowboy Bebop, som er lidt i den retning.
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
Holger  
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Joachip skrev:Helt enig. Folk der ikke har set originalen (som er anime) bør virkeligt skynde sig at se dén først. Den er fremragende. Og 2'eren (Innocence) er også fantastisk, omend noget sværere at forstå. Jeg har iøvrigt på fornemmelsen at dem der lavede Inception har kigget på 2'eren, for der er nogle lighedstræk, synes jeg.
Holger skrev:Synd med Scarlett Johansson
Jeg synes næsten det virker endnu mere skævt med ham der Pilou Asbæk (var det sådan han hed?) som Batou. Han ser alt for flink og rar ud. Det burde have været Ron Pearlman i stedet for.
Har ikke set to'eren faktisk, tak for tippet. Har du set Appleseed?

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Jeg så de første 15 minutter af AppleSeed. Så blev jeg træt af de plastic-agtige mennesker. Jeg elsker håndtegnet 2D lige så meget som jeg er træt af stift animeret 3D-grafik.
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Mere visuelt Geisha guf:

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Lidt nye klip, tilsat et ligegyldigt Steve Aoki remix af de oprindelige Chant vokaler.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

En Weta video mere:

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Det ser GODT NOK godt ud.

Medlemsavatar
Holger  
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Vigtigt med practical effects.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Paramount har postet en masse små interviews og ting og sager, poster dem i den rækkefølge de er uploadet i:

Først interviews:





Og så en masse reklamespots, der er måske ekstra scener at spotte. Der er garanteret også en masse gengangere imellem:















Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Flere spots/korte teasere:






Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

3 mere, det nærmer sig snart samme type hype som ved Rogue One, hvor de spyttede det ene spot ud efter det andet..






Nyt svar