Hedder du Morten?

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar

Hedder du Morten?

Ja
6
19%
Nej
26
81%
 
Afgivne stemmer: 32
Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Re: Hedder du Morten?

Indlæg af Mike-air »

Christoffer I. N. skrev:Fesent at der ikke er flere end 29 der vil svare ja eller nej til om de hedder Morten.
Hvad nu hvis der kun er omkring 30 personer der har set indlægget :clown:

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Christoffer I. N. skrev:Fesent at der ikke er flere end 29 der vil svare ja eller nej til om de hedder Morten.
I en verden, hvor man får tudet ørerne fulde med, hvor vigtigt det er at hemmeligholde ens CPR-NUMMER er det sgu da klart, at man ikke bare lige plaprer ud med, om man hedder Morten eller ej!!

Jeg har engang spillet sammen med en guitarist, det hedder Morten. Jeg ned ikke, hvor han er i dag. Gad vide, om det er den samme som Mikkel Kå kender

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Smittefar skrev:
Christoffer I. N. skrev:Fesent at der ikke er flere end 29 der vil svare ja eller nej til om de hedder Morten.
I en verden, hvor man får tudet ørerne fulde med, hvor vigtigt det er at hemmeligholde ens CPR-NUMMER er det sgu da klart, at man ikke bare lige plaprer ud med, om man hedder Morten eller ej!!

Jeg har engang spillet sammen med en guitarist, det hedder Morten. Jeg ned ikke, hvor han er i dag. Gad vide, om det er den samme som Mikkel Kå kender

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Billede

Nyt svar