hvilken hjemmeside-udbyder?

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3338
Sted: Roskilde

hvilken hjemmeside-udbyder?

Indlæg af the19thbear »

Hej. Jeg skal oprette en enkelmandsvirksomhed, og i den forbindelse lave en hjemmeside.
Hvad bruger i?

Jeg vil gerne kunne ha en masse templates at vælge imellem mht layout etc.
Det skal være for "den dumme" hjemmeside gut, der bare vil lave et portfølje etc.

Tak:)

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Wordpress + one.com har fungeret godt for mig.. Tror det var 200 om året eller sådan noget :-)

Default avatar
niklasni1
Medlem
Indlæg: 1533
Sted: Den ekstreme vestegn

Indlæg af niklasni1 »

One er et bud. Du kan også hoste hos Wordpress.com og have dit eget domæne mod betaling.
Nobody noes.

Medlemsavatar
Arnold
Medlem
Indlæg: 564

Indlæg af Arnold »

Wordpress til templates + Uno Euro som hoasting - de har en Wordpress one-click installation, som er ret ligetil.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10825
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg havde en Wordpress kørende hos Megahost i flere år, jeg mener stadig de hoster lydmaskinen.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37635
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Jeg har brugt både One og Uno Euro og et par andre. Hver gang er jeg blevet irriteret over begrænsninger, manglende fleksibilitet i servicen eller lign. YMMV.

Så har 7 websites hos Megahost nu. Savner kun et ordentligt brugerkonfigurerbart spamfilter.

Jeg tror ikke der er alle mulige templates, men det kan du jo finde både gratis og billigt på nettet og bare smide op på serveren selv. Det kræver stort set ingen viden i dag.

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3338
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Tak for indspark allesammen:)
Det blev wordpress som tager sig af det hele. Billigt og ligetil.
Takker:)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nyt svar