Christoffer I. N. skrev:Så det bliver nok bare til et synth-jam i dag.![]()
Det blev da til det her!

viewtopic.php?f=6&t=72329
Christoffer I. N. skrev:Så det bliver nok bare til et synth-jam i dag.![]()
AvS skrev:Manipulator lader til at være ganske fed!
Mike-air skrev:Pisse fedt, jeg er overbevist om det nok skal blive ved med at vokse!![]()
Christoffer I. N. skrev:Opdagede lige at Silk gutterne har uploadet det 2. nummer jeg fik udgivet i december. Og her 1½ måned efter udgivelse kan jeg se, at jeg sammenlagt har omkring 7000 lyt fordelt på de to numre på youtube og soundcloud. Fed følelse at vide, at så mange har trykket play.![]()
Uncite skrev:Christoffer I. N. skrev:Opdagede lige at Silk gutterne har uploadet det 2. nummer jeg fik udgivet i december. Og her 1½ måned efter udgivelse kan jeg se, at jeg sammenlagt har omkring 7000 lyt fordelt på de to numre på youtube og soundcloud. Fed følelse at vide, at så mange har trykket play.![]()
Blæret. Godt gået![]()
![]()
![]()
Christoffer I. N. skrev:Jo længere tid jeg er væk fra et projekt, jo sværere er det at huske, hvordan det var jeg ville have det til at blive.
SustainerPlayer skrev:Christoffer I. N. skrev:Jo længere tid jeg er væk fra et projekt, jo sværere er det at huske, hvordan det var jeg ville have det til at blive.
Hvorfor skal det også være en statisk ide?
Et nummer bør vel være en organisk ting, der udvikler sig og skifter kurs undervejs i skabelsesprocessen IMO.
Alle kender vel det der med, at starte med f.eks et godt bas/tromme groove. Bygge et nummer omkring det - for så at skrælle trommerne af og ændre basgangen - og reelt set ende med noget helt andet?
Jeg synes det er fedt (nogle gange) at vende tilbage til et ældre - måske næsten færdigt nummer - og så hive det i en anden retning.
Men jeg har også sjældent en færdig ide - inden jeg går igang. Det er mest småting, der så bliver jammet på, indtil det lyder af noget.
Så - når du kigger på de gamle projekter, så se det måske som et oplæg fra "en anden", som du så skal "gøre noget ved".
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster