MPC 5000 sælges

Salg af udstyr.
Nyt svar
Default avatar
Lwl
Medlem
Indlæg: 8

MPC 5000 sælges

Indlæg af Lwl »

Jeg sælger min MPC 5000 da jeg ikke rigtigt får den brugt og derfor bare ligger i kassen - den er i super stand da den ikke rigtigt er brugt; skærmen, pads, knobs, faders er derfor som nye. Org. emballage, kabler, manualer osv. følger med.

5000kr eller bytte med MPC 1000 eller 2500

- LWL

Default avatar
Felixsorensen
Medlem
Indlæg: 6

Indlæg af Felixsorensen »

Hej lwl
Jeg skriver til dig her fordi du ikke reagerer på mine beskeder på dba eller SMS.

Jeg har overført penge for din Mpc som efter aftale. Nu mangler jeg bare at du opfylder din del af aftalen. Det er ikke cool bare at lukke og slette annoncerne på dba, uden at give lyd fra sig.

Hvis du læser med må du gerne melde tilbage.

Medlemsavatar
fugmann
Forum Donator
Indlæg: 1489
Sted: 20 km nord for Kbh.

Indlæg af fugmann »

Felixsorensen skrev:Hej lwl
Jeg skriver til dig her fordi du ikke reagerer på mine beskeder på dba eller SMS.

Jeg har overført penge for din Mpc som efter aftale. Nu mangler jeg bare at du opfylder din del af aftalen. Det er ikke cool bare at lukke og slette annoncerne på dba, uden at give lyd fra sig.

Hvis du læser med må du gerne melde tilbage.
Den er sat ned til 4.000,- kr. på DBA.
Med venlig hilsen

Henrik



"It's not the music that's electronic. It's the instruments that are electronic" ´Quote JMJ

Medlemsavatar
Mr_Bigsby
Forum Donator
Indlæg: 178
Sted: Brønshøj

Indlæg af Mr_Bigsby »

Kunne se ud til at du ikke er den eneste, der har betalt for den mpc uden at modtage den. Der kører en tråd på "studio gear sælges" på Facebook med samme vare og en sælger med samme initialer.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Mr_Bigsby skrev:Kunne se ud til at du ikke er den eneste, der har betalt for den mpc uden at modtage den. Der kører en tråd på "studio gear
sælges" på Facebook med samme vare og en sælger med samme initialer.
Tak for info.

Default avatar
Felixsorensen
Medlem
Indlæg: 6

Indlæg af Felixsorensen »

Tak. En kammerat har også lige gjort mig opmærksom på det. Hvis der er andre der oplysninger omkring emnet modtages det gerne.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Det lugter og vi er obs på denne bruger.

Er du blevet svindlet af denne person, så kontakt politiet. Lydmaskinen logger IP-adresse o.a. og udleverer til politiet på forlangende. Det har før ført til en dom.

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

Trist.

Paypal krav til alle sælgere, hvis man ikke mødes irl.

Politiet gør sgu ikke noget, medmindre der er mange, der har anmeldt ham.

Er den etbenede på spil igen?

Medlemsavatar
fugmann
Forum Donator
Indlæg: 1489
Sted: 20 km nord for Kbh.

Indlæg af fugmann »

Jeg blev snydt ved juletid af en gut, der kaldte sig Mads på DBA vedr. en Maschine Studio. Første gang, men trist!
Brugte desværre Mobile Pay - intet at gøre :-/
Med venlig hilsen

Henrik



"It's not the music that's electronic. It's the instruments that are electronic" ´Quote JMJ

Medlemsavatar
Mr_Bigsby
Forum Donator
Indlæg: 178
Sted: Brønshøj

Indlæg af Mr_Bigsby »

Hey Fugmann. Samme fyr snød mig for to mikrofoner. Jeg har dog noget info på ham. Sender en pm.

Medlemsavatar
Rødefrækkert
Medlem
Indlæg: 307
Sted: Copenhagen

Indlæg af Rødefrækkert »

fugmann skrev:Jeg blev snydt ved juletid af en gut, der kaldte sig Mads på DBA vedr. en Maschine Studio. Første gang, men trist!
Brugte desværre Mobile Pay - intet at gøre :-/
Var det den til 1000,-?

Medlemsavatar
fugmann
Forum Donator
Indlæg: 1489
Sted: 20 km nord for Kbh.

Indlæg af fugmann »

Rødefrækkert skrev:
fugmann skrev:Jeg blev snydt ved juletid af en gut, der kaldte sig Mads på DBA vedr. en Maschine Studio. Første gang, men trist!
Brugte desværre Mobile Pay - intet at gøre :-/
Var det den til 1000,-?
Jeps
Med venlig hilsen

Henrik



"It's not the music that's electronic. It's the instruments that are electronic" ´Quote JMJ

Nyt svar