Ide til sub-forum "Computer og Software"

Kom med forslag til eller stil spørgsmål om selve forummet.
Nyt svar
Medlemsavatar
fugmann
Forum Donator
Indlæg: 1489
Sted: 20 km nord for Kbh.

Ide til sub-forum "Computer og Software"

Indlæg af fugmann »

Hej Lydmaskinister,

I Computer og Software findes en tråd med gratis plug-ins til PC/Mac. Tænkte, at det ville være super-cool at samle diverse links i en form for skema/tabel, så vi kunne opbygge et samlet billede, der ville være nemmere at overskue...?
Med venlig hilsen

Henrik



"It's not the music that's electronic. It's the instruments that are electronic" ´Quote JMJ

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Hvis en person skulle sidde og gøre det, ville det nok kræve riimelig meget tid/overskud.

At få computeren til det, kunne til gengæld være et potentient weekend projekt...

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Eller i kan bruge KVR's database

http://www.kvraudio.com/plugins/newest

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

Det vil nok være lettest, hvis vi bare fremadrettet har et seperat sub til gratis ting, som vi opretter nyt emne i hver gang, vi finder noget interessant? Det savner jeg i hvertfald. Mange af de ting som jeg f.eks poster er tidsbegrænsede tilbud - og man har jo intet overblik over en 60siders tråd.

Eller ville det oversvømme forummet med gratis ting? Har ikke helt overblik over hvor meget, der rent faktisk bliver postet af den slags herinde.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

MrBacon skrev:Har ikke helt overblik over hvor meget, der rent faktisk bliver postet af den slags herinde.
Jeg vil estimere det til 0-8 ting pr. måned. Det er meget op og ned..

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Cirka halvdelen af "Computer & Software" synes iøvrigt at bestå af spørgsmål i kategorien "Hjælp mig med min computer"... det kunne måske også være noget man kunne skille ud i et separat forum?
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37670
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Det er forummet netop også lavet til, men mere præcise overskrifter vil nok være dejligt.

Nyt svar