Brugere med TDC som (ikke) kan komme på?
Brugere med TDC som (ikke) kan komme på?
Er der nogen her med TDC Internet, som godt kan komme på Lydmaskinen?
Prøver at fejlsøge for en bruger med TDC som ikke kan få adgang til websitet p.t.
Prøver at fejlsøge for en bruger med TDC som ikke kan få adgang til websitet p.t.
- SustainerPlayer
- Medlem
- Indlæg: 12411
- Sted: På kanten
Er på med TDC.
Senest rettet af SustainerPlayer man 26. maj 2014 00:35, rettet i alt 1 gang.
- Internalized Sun
- Forum Donator
- Indlæg: 842
- Sted: Faxe
Hmm... Jeg var fint på i går, men så lavede jeg også en traceroute, og den kunne så pludselig ikke ramme sidste punkt og så kunne jeg slet ikke komme på lydmaskinen mere... Lidt syret fordi jeg lige skulle til at skrive at jeg heller ikke havde problemer
1 xe-2-0-1-1103.kjnqe10.dk.ip.tdc.net (87.58.128.225) 20 ms 20 ms 20 ms\
2 ae0-0.alb2nqp7.dk.ip.tdc.net (83.88.21.81) 20 ms 20 ms 20 ms\
3 ae12.bar1.Copenhagen1.level3.net (4.68.71.9) 20 ms 20 ms 60 ms\
4 ae-7-7.ebr1.Dusseldorf1.Level3.net (4.69.142.170) 40 ms 40 ms 40 ms\
5 ae-45-45.ebr3.Frankfurt1.Level3.net (4.69.143.166) 40 ms ae-47-47.ebr3.Frankfurt1.Level3.net (4.69.143.174) 40 ms 40 ms\
6 ae-83-83.csw3.Frankfurt1.Level3.net (4.69.163.10) 40 ms ae-63-63.csw1.Frankfurt1.Level3.net (4.69.163.2) 40 ms ae-93-93.csw4.Frankfurt1.Level3.net (4.69.163.14) 40 ms\
7 ae-2-70.edge7.Frankfurt1.Level3.net (4.69.154.75) 40 ms * *\
8 KEYWEB-AG.edge7.Frankfurt1.Level3.net (195.16.162.178) 40 ms 50 ms 40 ms\
9 vl4006.po1.c6500nw.keyweb.de (95.169.160.46) 50 ms 40 ms 50 ms\
10 * * *\
11 * * *\
12 * * *\
13 * * *\
14 * * *\
15 * * *\
16 * * *\
17 * * *\
18 * * *\
19 * * *\
20 * * *\
21 * * *\
22 * * *\
23 * * *\
24 * * *\
25 * * *\
26 * * *\
27 * * *\
28 * * *\
29 * * *\
30
Positiv hilsen
Dennis
1 xe-2-0-1-1103.kjnqe10.dk.ip.tdc.net (87.58.128.225) 20 ms 20 ms 20 ms\
2 ae0-0.alb2nqp7.dk.ip.tdc.net (83.88.21.81) 20 ms 20 ms 20 ms\
3 ae12.bar1.Copenhagen1.level3.net (4.68.71.9) 20 ms 20 ms 60 ms\
4 ae-7-7.ebr1.Dusseldorf1.Level3.net (4.69.142.170) 40 ms 40 ms 40 ms\
5 ae-45-45.ebr3.Frankfurt1.Level3.net (4.69.143.166) 40 ms ae-47-47.ebr3.Frankfurt1.Level3.net (4.69.143.174) 40 ms 40 ms\
6 ae-83-83.csw3.Frankfurt1.Level3.net (4.69.163.10) 40 ms ae-63-63.csw1.Frankfurt1.Level3.net (4.69.163.2) 40 ms ae-93-93.csw4.Frankfurt1.Level3.net (4.69.163.14) 40 ms\
7 ae-2-70.edge7.Frankfurt1.Level3.net (4.69.154.75) 40 ms * *\
8 KEYWEB-AG.edge7.Frankfurt1.Level3.net (195.16.162.178) 40 ms 50 ms 40 ms\
9 vl4006.po1.c6500nw.keyweb.de (95.169.160.46) 50 ms 40 ms 50 ms\
10 * * *\
11 * * *\
12 * * *\
13 * * *\
14 * * *\
15 * * *\
16 * * *\
17 * * *\
18 * * *\
19 * * *\
20 * * *\
21 * * *\
22 * * *\
23 * * *\
24 * * *\
25 * * *\
26 * * *\
27 * * *\
28 * * *\
29 * * *\
30
Positiv hilsen
Dennis
[b]HVEM [/b]har lagt en kage på min computer?!!?!!
Min musik: http://soundcloud.com/internalized-sun
Min musik: http://soundcloud.com/internalized-sun
Mærkeligt, men du er da på nu?
Nogen med IT ekspertise som kan sige hvor fejlen kunne ligge?
Nogen med IT ekspertise som kan sige hvor fejlen kunne ligge?
Jeg kunne heller intet i går aftes... Også på TDC. Min mobil kunne dog godt via mit wifi, hvor data var slået fra på mobilen - men intet på min laptop...
[i]Hearing is believing... Or so I've heard[/i]
[url=http://www.lydsalonen.dk/][color=#FF0000]Lydsalonen[/color][/url]
[url=http://www.facebook.com/lydsalonen/][color=#0000FF]Facebook[/color][/url]
[url=http://www.lydsalonen.dk/][color=#FF0000]Lydsalonen[/color][/url]
[url=http://www.facebook.com/lydsalonen/][color=#0000FF]Facebook[/color][/url]
Weird. Gad vide om TDC overhovedet reagerer på henvendelser desangående.
Anyway, alle der oplever problemer må MEGET gerne rette henvendelse til TDC om at de ikke kan komme på Lydmaskinen.dk
Anyway, alle der oplever problemer må MEGET gerne rette henvendelse til TDC om at de ikke kan komme på Lydmaskinen.dk
Det er mig som Holger har prøvet at hjælpe. Først og fremmest - jeg har YouSee som udbyder - havde glemt mit skifte til dem:)
Mit problem er i mit wifi setup derhjemme. Wifi andre steder virker ligesom 3G. Jeg har lavet router reset og genstart, men Lydmaskinen vil ikke loade på tre Mac, IPhone eller IPad.
Jeg har talt med YouSee udvidede support, som har lovet at se på sagen, men de virkede ret blanke, når vi taler Mac. Irriterende problem.....
Mit problem er i mit wifi setup derhjemme. Wifi andre steder virker ligesom 3G. Jeg har lavet router reset og genstart, men Lydmaskinen vil ikke loade på tre Mac, IPhone eller IPad.
Jeg har talt med YouSee udvidede support, som har lovet at se på sagen, men de virkede ret blanke, når vi taler Mac. Irriterende problem.....
Jeg blev oplyst at en del medarbejdere strejker hos TDC i disse dage. Det gør bl.a. at min kones hjemmearbejdsplads ikke fungerer og at TDCs opsætningsfolk ikke kan opdatere bl.a. routere.
Det kunne tænkes at der var andre fejlrettelser som sejler p.t. pga. dette.
Det kunne tænkes at der var andre fejlrettelser som sejler p.t. pga. dette.
- david mondrup
- Lydmaskinist
- Indlæg: 12759
- Sted: Århus
Kontoret på højskolen har været offline de seneste tre dage, fordi deres modem valgte at stå af netop som teknikerne gik i strejke. Det har været ret frustrerende for dem.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)
Et lille update.
Efter en ret lang og intens fejlsøgning med en YouSee Support (avanceret) mand, der faktisk vidste, hvad han gjorde - måtte han give fortabt. Lydmaskinen ville bare ikke loade hos mig - hverken på wifi eller kabel. Løsningen= et nyt modem, der kom dagen efter og heldigvis virkede ud af boksen. Hvad der har været årsagen til problemet vil stå hen i det uvisse. Men rart at have en internet udbyder, der tager sig tid, ringer tilbage og prøver - og ikke tøver med at fremsende nyt gear.
Efter en ret lang og intens fejlsøgning med en YouSee Support (avanceret) mand, der faktisk vidste, hvad han gjorde - måtte han give fortabt. Lydmaskinen ville bare ikke loade hos mig - hverken på wifi eller kabel. Løsningen= et nyt modem, der kom dagen efter og heldigvis virkede ud af boksen. Hvad der har været årsagen til problemet vil stå hen i det uvisse. Men rart at have en internet udbyder, der tager sig tid, ringer tilbage og prøver - og ikke tøver med at fremsende nyt gear.
Ok, så ny router fixede problemet.
- Internalized Sun
- Forum Donator
- Indlæg: 842
- Sted: Faxe
Ja det synes jeg da også lyder vildt underligt når det kun er den ene side... måske der er en fejlkonfigureret router hos MegaHost som kan sende nogle pakker tilbage som får TDCs/Yousees bredbåndsroutere til at gå i dørken.
For mit vedkommende var det kun den ene aften Lydmaskinen slet ikke ville svare og jeg har kunnet komme på lige siden.
Men jeg har tidligere haft en del problemer med WiFi når min iPhone 4S loggede på - ja så blev alle de andre enheder udelukket fra WiFi i løbet af få minutter... så vidt jeg har kunnet læse mig til er det noget med at iPhone 4S (åbenbart kun S modellen) sender nogle pakker der gør at routeren ikke rydder op i dynamisk tildelte porte.
Der er dog heldigvis kommet en firmwareopdatering der har løst problemet.
Positiv hilsen
Dennis
For mit vedkommende var det kun den ene aften Lydmaskinen slet ikke ville svare og jeg har kunnet komme på lige siden.
Men jeg har tidligere haft en del problemer med WiFi når min iPhone 4S loggede på - ja så blev alle de andre enheder udelukket fra WiFi i løbet af få minutter... så vidt jeg har kunnet læse mig til er det noget med at iPhone 4S (åbenbart kun S modellen) sender nogle pakker der gør at routeren ikke rydder op i dynamisk tildelte porte.
Der er dog heldigvis kommet en firmwareopdatering der har løst problemet.
Positiv hilsen
Dennis
[b]HVEM [/b]har lagt en kage på min computer?!!?!!
Min musik: http://soundcloud.com/internalized-sun
Min musik: http://soundcloud.com/internalized-sun