Ida Corr-track på hendes kommende album.

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Det lyder godt :thumbup:

Default avatar
fred
Medlem
Indlæg: 1246

Indlæg af fred »

Thanks!

Har dog lært utrolig meget om alt hvad der hedder mix efter at have lavet dette nummer. Ærgerligt at udgive et nummer(der er 2-3 måneder gammelt på udgivelsesdatoen), og samtidig føle, at man kunne have gjort det bedre hvis man skulle lave det om. Men jeg ser sådan på det, at det er en positiv udvikling - at jeg kan lære og udvikle mig så hurtigt (i dette tilfælde på mix-fronten). :)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

fred skrev:Thanks!

Har dog lært utrolig meget om alt hvad der hedder mix efter at have lavet dette nummer. Ærgerligt at udgive et nummer(der er 2-3 måneder gammelt på udgivelsesdatoen), og samtidig føle, at man kunne have gjort det bedre hvis man skulle lave det om. Men jeg ser sådan på det, at det er en positiv udvikling - at jeg kan lære og udvikle mig så hurtigt (i dette tilfælde på mix-fronten). :)
Du vil altid kunne finde noget at forbedre på dine ældre mixes. om nogle måneder er du nået endnu længere. Faktum er at det her nummer er blevet accepteret hos de folk det skulle og du er kommet med på projektet. Vær stolt over det. :)


Default avatar
fred
Medlem
Indlæg: 1246

Indlæg af fred »

Christoffer I. N. skrev:
fred skrev:Thanks!

Har dog lært utrolig meget om alt hvad der hedder mix efter at have lavet dette nummer. Ærgerligt at udgive et nummer(der er 2-3 måneder gammelt på udgivelsesdatoen), og samtidig føle, at man kunne have gjort det bedre hvis man skulle lave det om. Men jeg ser sådan på det, at det er en positiv udvikling - at jeg kan lære og udvikle mig så hurtigt (i dette tilfælde på mix-fronten). :)
Du vil altid kunne finde noget at forbedre på dine ældre mixes. om nogle måneder er du nået endnu længere. Faktum er at det her nummer er blevet accepteret hos de folk det skulle og du er kommet med på projektet. Vær stolt over det. :)
Jeg er da helt sikker i, at du har ret. Det var bare lidt en mavepuster at opdage hvor hurtig man egentlig ''udvikler sig''. Det sikkert kun positivt i virkeligheden. - og selvfølgelig er jeg stolt over at kunne arbejde med sådan en artist i en alder af 17 år :wink:. (Ida er over dobbelt så gammel som mig hæhæ :-P )

Default avatar
fred
Medlem
Indlæg: 1246

Indlæg af fred »

Utrolig hvilken eksponering man får. Likes ganget med 20%, 3 remix-forespørgsler på store udgivelser, samt en enkelt artikel. Og det på 1 dag :) hihi.

Medlemsavatar
MarkSW
Medlem
Indlæg: 160
Sted: 9574

Indlæg af MarkSW »

Synes det svinger godt for genren, kunne sagtens finde på at spille det på job.
Flere genkendelige lyde/elementer fra "klassiske" club tracks der gør at det er enormt nemt at sluge, positiv gennemlytning fra min side. :)
Set på Gearslutz:
- "Make the most of the gear you have rather than gear you don't. The nice gear will come eventually, just don't use it as an excuse for not making tunes."

Default avatar
fred
Medlem
Indlæg: 1246

Indlæg af fred »

MarkSW skrev:Synes det svinger godt for genren, kunne sagtens finde på at spille det på job.
Flere genkendelige lyde/elementer fra "klassiske" club tracks der gør at det er enormt nemt at sluge, positiv gennemlytning fra min side. :)
Mange tak! Det betyder virkelig meget disse kommentarer :)

Nyt svar