*Søger* defekt gear

Ting der foræres væk.
Nyt svar
Medlemsavatar
GoatSonds
Medlem
Indlæg: 1432
Sted: Vanløse

*Søger* defekt gear

Indlæg af GoatSonds »

Hej jeg søger noget defekt gear gratis som jeg kan prøve at se om jeg kan reparere :)

Medlemsavatar
Cmay
Forum Donator
Indlæg: 2425
Sted: Vejle omegn

Indlæg af Cmay »

Jeg har muligvis et par ting du må få. jeg har ikke råd til at sende det før næste månded men måske kan du lave min gamle fostex HD recorder., et midi keyboard , og en gammel BOSS mulipedal . som jeg iøvrigt græd mange nætter over gik død da den lød helt bestemt godt.

er det noget du kan bruge/kan lave så giv lige lyd. ellers ryger det ud inden længe .
[b]I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots. - Albert Einstein[/b]

Medlemsavatar
GoatSonds
Medlem
Indlæg: 1432
Sted: Vanløse

Indlæg af GoatSonds »

Hvis du vil sende det til mig, så vil jeg da meget gerne ha det :)

Medlemsavatar
Cmay
Forum Donator
Indlæg: 2425
Sted: Vejle omegn

Indlæg af Cmay »

det vil jeg da gerne når der kommer penge ind til det. hvis det ikke bliver alt for dyrt at sende. det ville da være ganske fint hvis du kunne lave det og bruge det. jeg skal have vintertøj næste månded så muligvis har jeg råd til at sende det næste måned ellers næste igen. men det bliver først til lønnings dag uanset hvad. de ting står bare og fylder og jeg synes det er så synd at smide det ud så dewt står som pynt ligenu for at det tager sig godt ud men væk skal det jo på et tidspunkt alligevel da det jo ikke just er funktionelt.
[b]I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots. - Albert Einstein[/b]

Medlemsavatar
GoatSonds
Medlem
Indlæg: 1432
Sted: Vanløse

Indlæg af GoatSonds »

Det lyder sgu godt :)

Medlemsavatar
kizz
Medlem
Indlæg: 811
Sted: 8000

Indlæg af kizz »

Ikke for noget,men det vil da være mest rimeligt,hvis modtager betaler porto...eller hvad Cmay ??

Medlemsavatar
Cmay
Forum Donator
Indlæg: 2425
Sted: Vejle omegn

Indlæg af Cmay »

kizz skrev:Ikke for noget,men det vil da være mest rimeligt,hvis modtager betaler porto...eller hvad Cmay ??
jo det er da rigtigt nok. men nu fik jeg en gratis tubescreamer og et par minidics som afsender betalte forsendelse for så jeg vil da gerne give tilbage til lydmaskines bruger for at sikre min karma bliver god til næste liv ;)



ps: den der med karma skal nok ikke tages helt seriøst men det andet mener jeg så er mere , skal vi sige korrekt udført . alt i alt har jeg jo fået masser af gode ting herinde så vil da gerne give tilbage .
[b]I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots. - Albert Einstein[/b]

Medlemsavatar
kizz
Medlem
Indlæg: 811
Sted: 8000

Indlæg af kizz »

Jamen,det er da god stil :) ...men tror nu at det blir dyrt at sende midikeyboard og hd recorder.

Måske jeg også bare mener at,hvis man beder om gratis ting,så er det vel egentlig fair nok at man i det mindste tilbyder at betale fragt :-)

Medlemsavatar
GoatSonds
Medlem
Indlæg: 1432
Sted: Vanløse

Indlæg af GoatSonds »

Jeg syndes det er god stil :) så betaler jeg fragt en anden gang :)

Medlemsavatar
Cmay
Forum Donator
Indlæg: 2425
Sted: Vejle omegn

Indlæg af Cmay »

jeg sender de ting en af gangen over et par måndeder. men det bliver først fra næste månded (nov) af kan jeg da se nu. fik dyrlæge ud til hunden i weekenden så det kommer til at koste en formue så nix råd til noget lige forløbig.

du får guitar pedalen , en gammel boss næste måndee igen. en multipedal som et eller andet er i vejen med så den ikke tænder. tror det er måske et eller andet strøm halløj som er brændt af. det skete pludsligt. har brugt batterier udelukkende så det er ikke fordi adapter har lavet ged i den. den har en fed pitch detune pedal så derfor har jeg altid brugt den og med friske batterier i altid men en dag ville den bare ikke tænde. håber du kan fixe den og få glæde af den når tid kommer .
[b]I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots. - Albert Einstein[/b]

Default avatar
pesloth
Medlem
Indlæg: 291
Sted: København

Indlæg af pesloth »

Jeg ligger inde med en Alesis RA300 som du gerne må få hvis du gider kigge på en anden poweramp, nemlig RCF MFA-200. Begge forstærkere falder periodisk ud. Tror de skal have skiftet nogle komponenter af dårlig kvalitet før de kommer op og køre igen.

Jeg har studie i Vandløse.

Peace!
Peter

Medlemsavatar
GoatSonds
Medlem
Indlæg: 1432
Sted: Vanløse

Indlæg af GoatSonds »

Hey super! :) det er også hvor jeg bor. Hvornår kan jeg hente?

Default avatar
pesloth
Medlem
Indlæg: 291
Sted: København

Indlæg af pesloth »

I dag f.eks.

Det ligger på Kirkebjer Alle 27, baghuset.

Min telefon er død men jeg er herude til kl sent.

Peace!
Peter

Medlemsavatar
GoatSonds
Medlem
Indlæg: 1432
Sted: Vanløse

Indlæg af GoatSonds »

Sorry. Er på loppen i dag :(

Default avatar
pesloth
Medlem
Indlæg: 291
Sted: København

Indlæg af pesloth »

GoatSonds skrev:Sorry. Er på loppen i dag :(
Det lyder da ellers sjovt. Bare det var mig.

Jamen så kig forbi hvis du er i området. Chancen for at jeg er her er ca. 70%. Døgnet rundt.

Peace!
Peter

Nyt svar