Kommentar til studiekonstruktion?

Bygning og akustik, lyddæmpning og -isolering, bass traps, monitorplacering, møbler.
Nyt svar
Medlemsavatar
marco
Forum Donator
Indlæg: 949
Sted: Aalborg

Re: Kommentar til studiekonstruktion?

Indlæg af marco »

Hvad koster materialerne ? og hvor mange m2 dækker det ?

Medlemsavatar
Lasso
Medlem
Indlæg: 1775
Sted: DK

Indlæg af Lasso »

og 2 lag gips på det nye loft også?

Medlemsavatar
oesterby
Forum Donator
Indlæg: 1573
Sted: Frøstrup, Nr. Nebel

Indlæg af oesterby »

mickey skrev:Ja, det satser vi også på! Bliver fedt at komme igang. Skal nok holde jer opdateret!
Billeder, BILLEDER!!!!! :wink:
Anders Østerby [cand.mag. i musikvidenskab og dansk]
Forstander på http://www.frostruphave.dk

Medlemsavatar
mickey
Medlem
Indlæg: 52
Sted: denmark

Indlæg af mickey »

Lasso skrev:og 2 lag gips på det nye loft også?
Hey Lasso.

Jeps, det kan du tro! 2 lag gips og 95mm isolering monteret på reglar som hviler på selve vægkonstruktionen og så bliver de "nedstroppet" i gummiophæg, da vi har et ret stort spænd (510cm.)
Rock n' Roll Til Jer Alle!

Medlemsavatar
mickey
Medlem
Indlæg: 52
Sted: denmark

Indlæg af mickey »

oesterby skrev:Billeder, BILLEDER!!!!! :wink:
Regner med at kigge forbi derude på søndag, der skulle de små "arbejdere" gerne være færdig med at tømme bygningen, ha' flået fliser op og gravet af. Så der starter fotograferingen af processen.

-Mickey
Rock n' Roll Til Jer Alle!

Medlemsavatar
mickey
Medlem
Indlæg: 52
Sted: denmark

Indlæg af mickey »

marco skrev:Hvad koster materialerne ? og hvor mange m2 dækker det ?
Hey Marco

Det første "færdige" materiale budget jeg har lavet med priser fra div. hjemmesider baseret på de priser jeg kunne finde, så lander vi på ca. 35.000,- incl en "buffer" på 5000,- til de uforudsete udgifter, SOM DER ALTID VIL KOMME! Jeg har så bedt om tilbud fra 3 forskellige trælaster og det ser ret interessant ud. HUSK altid at hent flere tilbud lige så snart man skal købe større mængder materialer. Jeg regner med at prisen kommer væsentlig ned da jeg har nogle gamle kollegaer der kigger på det for mig. Jeg er selv gammel trælastmand, så jeg ved nogenlunde hvad de giver for materialerne. Jeg skal nok skrive når vi har valgt et tilbud.

Størrelsen på selve det færdige rum bliver ca. 35m2.

-Mickey
Rock n' Roll Til Jer Alle!

Medlemsavatar
kristianberg
Medlem
Indlæg: 16
Sted: Aalborg

Indlæg af kristianberg »

mickey skrev:
Lasso skrev:og 2 lag gips på det nye loft også?
Hey Lasso.

Jeps, det kan du tro! 2 lag gips og 95mm isolering monteret på reglar som hviler på selve vægkonstruktionen og så bliver de "nedstroppet" i gummiophæg, da vi har et ret stort spænd (510cm.)
Gammel tråd kan jeg se. Men hvad var det for nogle gummiophæng du brugte?

Mvh. Kristian

Nyt svar