Lydmaskinen Grillfest Lørdag d. 18. august 2018

Kom med forslag til eller stil spørgsmål om selve forummet.
Nyt svar
Medlemsavatar
deMib
SEO Guru
Indlæg: 1245
Sted: The World

Re: Lydmaskinen Grillfest Lørdag d. 18. august 2018

Indlæg af deMib »

TUSIND tak for en rigtig hyggelig dag :-)

Medlemsavatar
Hippo
Synth-hvisker
Indlæg: 1549
Sted: FishCorp

Indlæg af Hippo »

også et kæmpe thumbs up herfra! lutter gode mennesker og stemning!

tak til lydmaskine far-og-mor for at ligge hus til- og kræfter i arrangementet! :party:
Rune Borup :: Producer / Sangskriver / Synth-hvisker @ FishCorp

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Beklager sku meget. Fik noget jeg ikke kunne tåle, så jeg var mere eller mindre strandet i Aarhus hos mine bedsteforældre lørdag. Det var til gengæld et OK sted at strande :-)

Godt at læse at det blev endnu en success!

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Jeg har endda fået noget konkret produktivt ud af grillfesten. Så tak for lån af anlægget Holger!
Dig og Thomas husker måske at vi snakkede om De-Click i RX. Ved lyt hos dig opdagede jeg clicks i mit nyeste nummer, der heldigvis ikke er offentliggjort endnu.
RX kunne fjerne omkring 96.000 clicks ved styrke 2. Derefter lidt manuelt ved højere styrke hist og her.

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11441
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Hurra for RX! Det er et af mine yndlingsprogrammer :)
skriver noder

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

RX føles næsten som at snyde - på den gode måde :)
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2677
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

Smittefar skrev:RX føles næsten som at snyde - på den gode måde :)
Så var det DET Holger brugte i første Petang runde :D
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10825
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

deMib kommer der billeder engang? Jeg tog ikke nogle i år da jeg så at du havde kanonen med :-)
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Nicolai skrev:
Smittefar skrev:RX føles næsten som at snyde - på den gode måde :)
Så var det DET Holger brugte i første Petang runde :D
:D
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator
Indlæg: 2635
Sted: Denmark

Indlæg af SIDwave »

også mange tak herfra, for en god dag!
det er bare nederen at Bryla fik ram på mig i petanque.. jeg kravlede op på 8-9, men så scorede han 3.. ha det var sjovt.
jeg blev lidt dårlig efter at smide 4 grillpølser for hurtigt ned, men den hjemmelavede kartoffelsalat var skidego!

jeg er ked af at de dejlige dyr, gæssene, skal slagtes.. jeg synes det er sådan et dejligt dyr..
hvem fanden kan spise 10 gæs om året ?? og alle andre køber en halv gris og smider den i fryseren, den kan vel vare 1 år ?
men holger havde 5+ grise ? det er sku meget!!! spiser du hamburgryg til morgenmad ? :)

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37634
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Vi har nu kun 2 grise, ikke 5. Den ene bliver solgt (til en Lydmaskinist i øvrigt). Så vi er en familie på 5 der sammen med vores gæster i alt spiser 1 gris om året. Den kommer der alt fra lækre flæskestege til medister og hjemmelavet leverpostej ud af. Vi bruger det meste fra grisene inkl. hoved og fødder til hjemmelavet sylte.

Vi har kun 8 gæs, ikke 10. Så sælger vi et par stykker og spiser resten. Det er nu ikke så voldsomt med kød til fem mennesker og vores mange gæster året rundt. Det svarer vel til en halv gås per person om året.Til gengæld er det meget lækkert og lidt vildt i smagen fordi de går ude og har deres egen sø.

Hønsene er kun til æg. Når de bliver for gamle, så slår jeg dem ihjel og køber nye æglæggere, da kødet er sejt. Det kan ikke betale sig at koge suppe på dem.

Vores dyr lever langt bedre og sundere indtil de slagtes end i kommercielt landbrug. Og de er både medicinfri, stressfri og 100% økologiske, modsat de grillpølser du havde med og fik det dårligt af fordi du spiste for meget kød på for kort tid. Projektion much? ;)

Medlemsavatar
oVHSen
Medlem
Indlæg: 213
Sted: Midtfyn

Indlæg af oVHSen »

Holger skrev: Vores dyr lever langt bedre og sundere indtil de slagtes end i kommercielt landbrug. Og de er både medicinfri, stressfri og 100% økologiske, modsat de grillpølser du havde med og fik det dårligt af fordi du spiste for meget kød på for kort tid. Projektion much? ;)
:lol: :thumbup:
"The boat can leave now, tell the crew"

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

:-D

Nyt svar