Lydmaskinen Grillfest 2017 [Arkiveret]

Kom med forslag til eller stil spørgsmål om selve forummet.
Nyt svar
Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11441
Sted: Esbjerg

Re: Lydmaskinen Grillfest 2017 Info+Tilmelding

Indlæg af bryla »

Christoffer I. N. skrev:
bryla skrev:Hvem vandt petanque?
Vejret tillod det ikke, Holger gav vist kuglerne en enkelt omgang tidligt på dagen....

:banan:
:dollargrin:
Så kan jeg stadig nå at beholde min vandrepokal
skriver noder

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2968
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Hald skrev:
Mr. Soundman skrev:Et spørgsmål vedr. dronen... Kan man egentlig låse drone-kameraet til et bestemt objekt på jorden, således at kameraet bliver ved med at være rettet mod objektet selvom man flyver omkring med dronen?
Ja det mener jeg at man kan, tror også den kan flyve i cirkler rundt om det låste objekt.


Edit:
Okay - meget interessant med dens Intelligent Flight Modes og Active Track Mode... imponerende at den på automatik kan følge efter nogen der går igennem en lille tunnel og følge efter nogen imellem træer...

Jeg tænker, at den må være rigtig god at have, hvis man på et amatørbudget vil lave musikvideoer, hvor der ikke lige er midlerne til at leje en helikopter. Den må kunne løfte niveauet betydeligt på en billigt/simpelt produceret video.

Jeg må nok hellere opgradere sådan en drone fra "nice to have" til "must have" 8-)

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Ronni sagde den kunne flyve 3 km op i luften og selv finde hjem. Det må den selvfølgelig ikke sådan lige, men det er imponerende. Mon man har nået loftet for ideer til, hvad der er brug for og hvad der kan lade sig gøre.

Eller... kan den gå foran dig istedet for man skal se ryggen af folk hele tiden, evt følge et forprogrammeret flow som man flyver først og så lader den gøre mere smooth, så man kan lave lange stabile onetakes ind ad døren til et hus, op ad en trappe osv.

Jeg er klar til at være med i et produktionsselskab, hvis det skulle være.
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Nyt svar