Lydmaskinen server-flytning!

Kom med forslag til eller stil spørgsmål om selve forummet.
Nyt svar
Medlemsavatar
Hippo
Synth-hvisker
Indlæg: 1549
Sted: FishCorp

Lydmaskinen server-flytning!

Indlæg af Hippo »

Hej Folkens.

Lydmaskinen er her til formiddag blevet flyttet til en ny server. Der er ikke foretaget nogle opgraderinger eller lign, så alt burde være business as usual - men - hvis i bemærker noget der ikke virker som det skal, så skriv det her i tråden. Så skal der nok blive taget hånd om sagen.

Jeg kan allerede se der muligvis er lidt drama med cookies, men det ser jeg på i en fart. Oplever du problemer, så prøv at tøm cache / cookies og restart din browser som det første ..

God weekend!

/Rune/
Rune Borup :: Producer / Sangskriver / Synth-hvisker @ FishCorp


Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Skulle bare logge ind igen - virker ved første forsøg helt ok.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Jeg kan se at en post jeg lavede omkring 10-11 tiden er væk. Men det var ikke noget vigtigt.

Medlemsavatar
Hippo
Synth-hvisker
Indlæg: 1549
Sted: FishCorp

Indlæg af Hippo »

Christoffer I. N. skrev:Jeg kan se at en post jeg lavede omkring 10-11 tiden er væk. Men det var ikke noget vigtigt.
.. boardet blev disablet omkring kl. 10:10 - men admins og moderatorer kan stadigvæk logge ind og poste - så måske har du overset den lille notits i toppen? Alle andre blev "standset i døren" ved forsiden :)

Anyway, det var der hele databasen blev overført - så alt hvad der er sket på det "gamle" forum efter 10:10 er ikke med ..
Rune Borup :: Producer / Sangskriver / Synth-hvisker @ FishCorp

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Super. Jeg så godt senere at det var disabled, vidste ikke at jeg kunne komme ind. :)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8661
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

alt ok her
/Dub

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10825
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Stadig Megahost?
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -


Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10825
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Cool, alt kører godt her, har kun oplevet at jeg skulle logge på igen første gang.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

I dag har jeg oplevet et par gange, at jeg ikke kan komme ind på LM. Fejlmeddelelsen hedder noget med at der ikke er ressurser nok. Jeg kan som regel komme ind igen, hvis jeg venter et par minutter.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37635
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Det er fixet nu, der er tilføjet flere ressourcer. Det skyldes mange simultane gæster, der trak lidt hårdt på serveren.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

:thumbup: :banan:
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Nyt svar