En tak til forummet :)

Kom med forslag til eller stil spørgsmål om selve forummet.
Brugeravatar
Gunnar
Bag pulten
Bag pulten
Sted: Grilleleje ...sådan ca.

En tak til forummet :)

Indlæg Skrevet: 1. feb 2016, 16:44

Nu hvor Lydmaskinen er gået ind i version 1.5 kom jeg til at tænke på hvor godt dette forum er og har været lige siden starten for nu knap 10 år siden.

Jeg var med fra forgængerens (logicforum) tid og så hvordan et ikke-administreret forum desværre kan gå totalt i ged.
Men ud af det kuldsejlede logicforum rejste sig lydmaskinen som en fugl føniks der havde lært af erfaringerne.

Jeg synes det fra starten var et supergodt interface og nu (version 1.5) er det så blevet et par tænder bedre :)
Så en stor tak til Holger for at kaste al den energi ind i projektet som det har kostet gennem årene, og ligesåmeget tak til alle jer med-brugere af forummet: godt interface gør det jo ikke alene, et godt forum skabes jo af alle brugerne tilsammen. Gode saglige indlæg og debatter, at man holder en vis selvjustits og en sober tone så man ikke sætter admins på overarbejde ;)

Tak til jer alle :thumbup: I fortjener det sgu ;)
--------
Grej: OSX 10.6.8, Apogee Duet MKI, Logic 9, hjemmestrikkede rør-forstærkere, B&W P5, Stratocasters, moddede effektpedaler
Brugeravatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Forum Donator
Sted: DK/SE

Re: En tak til forummet :)

Indlæg Skrevet: 1. feb 2016, 16:50

+1 big-up herfra ,.. kan se donate-knappen er der endu ,.. tænker mig et par stykker er tørstige nu :-)
S1-Pro/W7/Z77/3770K/32GB

https://soundcloud.com/dubtemple

Billede

Tilbage til "Backstage"