delete min profil

Kom med forslag til eller stil spørgsmål om selve forummet.
malle

delete min profil

Indlæg Skrevet: 13. dec 2013, 12:26

delete min profil og det indlæg jeg har haft posteret - Tak
Brugeravatar
Holger
Audio Alchemist
Audio Alchemist
Sted: Fyn

Re: delete min profil

Indlæg Skrevet: 13. dec 2013, 14:25

Hej Malle

Din profil er nu slettet, som ønsket.

Lydmaskinen sletter af princip ikke de indlæg en bruger har lavet, da det kan ødelægge forummets struktur og de tråde brugeren har deltaget i for de andre brugere.
Brugeravatar
deMib
SEO Guru
SEO Guru
Sted: The World

Indlæg Skrevet: 13. dec 2013, 20:00

Holger skrev:Lydmaskinen sletter af princip ikke de indlæg en bruger har lavet, da det kan ødelægge forummets struktur og de tråde brugeren har deltaget i for de andre brugere.

Naturligvis! Sådan er det i alle ordentlige fora. Udover at det kan smadre de diskussioner andre har brugt tid og kræfter på - hvilket er urimeligt overfor dem, hvis nogle indlæg pludselig slettes, så kan det også lave noget ged i søgemaskineoptimeringen.

I alle tilfælde må folk altså til at lære, at det de siger og skriver online eksisterer for evigt. For selvom det blev slettet her, så kan INGEN garantere dig, hvor mange kopier der er lavet af det du har publiceret - tekster, billeder video osv. Andre kan bevidst havde kopieret det, der ligger cachet versioner alverdens steder og andre sites kan have snuppet kopier af det. Og det er i praksis umuligt at vide det eller fjerne det.

Så husk det nu - skriv kun noget på Nettet, som du kan stå ved. For altid :-)
Download min (1400 siders) SEO bog i den fulde version - helt gratis her
Brugeravatar
Holger
Audio Alchemist
Audio Alchemist
Sted: Fyn

Indlæg Skrevet: 13. dec 2013, 20:06

Jep.

Jeg kan dog ikke se noget som helst odiøst i det ovenstående bruger har skrevet her i sin tidligere post, men efter som han/hun var trådstarter, så ville slettede indlæg renderer en tråd ubrugelig.

Jeg græmmes med jævne mellemrum over en eller anden noob post jeg skrev i 2001 på nettet, men sådan er det jo. :-D

Jeg har slettet 1 indlæg og 1 tråd på request nogensinde. En flink konkurrent, som ikke brød sig om en ældre noobet post, der dukker op i Google. Gav ikke de store problemer for forummets struktur.

Den anden var en meget lidet flink person, som lovede at fjerne nogle falske credits på sin hjemmeside, hvis en afslørende tråd om ham blev fjernet. Det gjorde jeg så af mit hjertes godhed - naiv som jeg var. Der gik ikke mange måneder før de falske credits kom op igen.

Tilbage til "Backstage"