Forslag til forbedring

Kom med forslag til eller stil spørgsmål om selve forummet.
Nyt svar
Medlemsavatar
pedemeyer
Medlem
Indlæg: 552
Sted: Herlev

Forslag til forbedring

Indlæg af pedemeyer »

Hej Holger:)

Jeg tænkte at det måske var en idé, at lave en stickytråd/subforum, hvor man samlede alle studie-byggetråde med billeder eller video.
( så vidt jeg husker er det sådan på Gearslutz..?)


Ikke fordi at jeg absolut vil have min egen tråd holdt i live, men mere fordi at inspirerende gode tråde langsomt bliver kørt bagud på listerne.
Der er efterhånden en hel del byggetråde med billeder herinde, og de er synd hvis de går i glemmebogen.

Hver gang en ny entuiast går igang med sit studiebyggeprojekt, er der rigtig god hjælp at hente ved, at studerer de andres metoder.
Det ved jeg, fordi jeg selv fik så meget god hjælp herinden, da jeg stod for at skulle igang.

Og så ville det jo være en god ting, hvis man slap for at surfe rundt i alle mulige andre emner for, at finde de tråde som har billedanvisninger.

Well.., det er så bare mit lille forsalg!
God dag fra Pede :)
Pede Meyer
Music is the voice of god.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Det er en super god idé, Pede. Fik lidt alá samme idé for noget tid siden som gjorde at vi kunne opdatere denne tråd (første post):
http://www.lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=15&t=27649

Det er en del smartere at linke til de forskellige tråde inde fra den tråd der allerede er sticky. Så tager det stadig kun 1 klik og så har du en oversigt over de forskellige tråde, istedet for at man flyder toppen af studiebygning og akustik til med 10-15 sticky-tråde.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

I øvrigt, glemte lige at sige, hvis man har sådanne forslag kan man altid bare PM'e Holger eller en af os moderatorer. Det er selvfølgelig også i orden at lave en tråd om det. :)

Medlemsavatar
pedemeyer
Medlem
Indlæg: 552
Sted: Herlev

Indlæg af pedemeyer »

Super!
Jeg tror mange får glæde af det:)
God vind
Pede
Pede Meyer
Music is the voice of god.

Nyt svar