start status

Kom med forslag til eller stil spørgsmål om selve forummet.
Nyt svar
Default avatar
AdamShelbaya

start status

Indlæg af AdamShelbaya »

hvis noget sku ændre så er det den der "Status" under ens navn... for med alt respekt vil jeg ikke kaldes groupe.. men selv kunne sætte min "Status" det kan hurtig ødelægge meget for hvis man søger en musiker partner eller noget :)
det samme med de platin plader :)

Så hvis det er muligt så vil jeg blive glad for at der kunne blive ændret på hvorhvidt man selv kan ændre sin "Rank" og sin "Platin plader" :)

Medlemsavatar
the green 9
Medlem
Indlæg: 856
Sted: oddesund

Indlæg af the green 9 »

nej det ville ikke ødelægge noget for dig at der står groupie, eller som din nuværende status, kaffedreng :dollargrin:
- the green 9

100% er ikke altid nok :-(

https://www.facebook.com/Mycelium-Moss- ... 4921821212

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Der er 2 metoder.. da det jo er en optjent rank..

Den ene er at dele sin viden og være aktiv på lydmaskinen.

Den anden er at donere til lydmaskinen som mange af os har gjort..

http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=10&t=294&start=0

Du kan ikke lave om på din egen status.. det er kun Holger aka "Kong Karma" der kan det ;-)
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Bech5
Medlem
Indlæg: 3160
Sted: Århus C

Indlæg af Bech5 »

Det er forhåbentlig helt og aldeles for sjov...!? :shock:

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Bech5 skrev:Det er forhåbentlig helt og aldeles for sjov...!? :shock:
Ja, lad os håbe det:)

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

AdamShelbaya skrev: det kan hurtig ødelægge meget for hvis man søger en musiker partner eller noget :)
Det er en leg. Den gælder kun her på Lydmaskinen – ikke ude i den virkelige verden. Der ved alle, at jeg bare er kaffedreng.

Hald har nogle rigtig gode råd.
skriver noder

Default avatar
AdamShelbaya

Indlæg af AdamShelbaya »

Jeg mener bare hvordan vurdere man folks niveau hvis der bare står "Groupie"?

Personligt ville jeg ikke synes det ville være det mest "Attraktive" at se hvis jeg skulle finde en musiker partner :)

Medlemsavatar
the green 9
Medlem
Indlæg: 856
Sted: oddesund

Indlæg af the green 9 »

det gør man på det musik du har liggende offentligt tilgængeligt.

jeg håber sandelig ikke at ens musikalske evner afspejles i antal indlæg på lydmaskinen :dollargrin:
- the green 9

100% er ikke altid nok :-(

https://www.facebook.com/Mycelium-Moss- ... 4921821212

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Som sagt: det har ikke noget at gøre med den virkelige verden. Det vurderer kun om du har skrevet meget herinde eller om du har doneret til Lydmaskinen. Du må vurdere dine potentielle partnere på noget andet.
skriver noder

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Det er svært at regne med, det er som sagt "bare intern lydmaskine sjov"

Nogle gange er de mest aktive folk herinde, som mig selv, jo bare amatører som suger viden til sig og deler med andre.

Hvor andre der har 7-15 posts, men har været her i mange år, er seriøse lydfolk der arbejder musik og lyd hver dag, som måske har meget success og bare er herinde for at købe eller sælge brugt grej eller få hjælp til noget konkret.

Du må ikke vurderer folk på deres status, den fortæller kun hvor mange posts de har skrevet.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

Lad mig give et eksempel:
Det citat, jeg har i min signatur, er fra en længere post af Hans Zimmer http://www.imdb.com/name/nm0001877/ inde på et forum for filmkomponister. Det er den eneste post han har skrevet, så hvis han overhovedet har 'stjerner' så har han måske én. Jeg har været der i mange år så jeg har 5 eller 6.

Hele hans post er skrevet med visdom og erfaring. Det kan ses. Det behøver ikke være en Zimmer for at det kan ses, man ved, hvad man taler om. Skal jeg så komme og sige: Entschuldigung Hans - jeg ved bedst/jeg er bedre end dig?

Nej. For den 'rank' tæller kun i et virtuelt rum. Hans har erfaring indenfor det felt, som overgår alle pånær én i hele verden. Jeg kan pakke mine 6 stjerner sammen og kaste dem, som en ninja op på en plakat af mig selv.

Det jeg siger: Selv en bruger som er Forum Superstar eller Top Producer eller Mr. Platinum eller whatever, kan stadig lukke lort ud – han har så gjort det i lang tid ;)
Så kan der være en big shot, der får lyst til at kommentere på et emne, og så er det lige meget, han er Groupie eller Kaffedreng eller hans brugernavn er FL Producer98, man kan se/høre på det han siger, at han kan sit kram.
skriver noder

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Indlæg: 2938
Sted: Hørsholm

Indlæg af Rosenfeldt »

Adam sådan er det virkelig liv i mange forums. Du opbygger en "kredit" efterhånden som du deltager, det er ganske naturligt. At ville kalde sig selv "The Golden Child" med 10 indlæg (eks..), - er vist snobberi!

Og et varmt velkommen til dig i øvrigt! :-D

Medlemsavatar
Bech5
Medlem
Indlæg: 3160
Sted: Århus C

Indlæg af Bech5 »

Sticky potentiale! :lol:


Medlemsavatar
Jens Ledet
Forum Donator
Indlæg: 2402
Sted: Århus

Indlæg af Jens Ledet »

:-)
Mvh Jens
Nu med en otari mtr 90 i studiet :-)

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Hvad blev der af mandens status.....?

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

han har ikke en profil herinde længere. Eller ihvertfald ikke under samme brugernavn.

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

:rip:
:-D

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Adam kom galt afsted med en anden tråd, hvor han så sig gal på mig, og håndterede det så tilpas uelegant at han endte med at blive kylet ud. Bare hvis nogle tænker "var det ikke ham der svinede David?" - jo, det var det. Så er det konstateret, og der er ingen grund til at grave mere i det.

I al fairness overfor manden skal det nemlig siges, at han var mandfolk nok til at opsøge mig på facebook bagefter og stikke mig en undskyldning. Det synes jeg er god stil, når det nu endelig skal være.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

david mondrup skrev:.... han var mandfolk nok til at opsøge mig på facebook bagefter og stikke mig en undskyldning. Det synes jeg er god stil, når det nu endelig skal være.
:clap: Sådan! :thumbup:
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Jeg fik også en. Så er den skid slået. Come back, Lassie.

Nyt svar