Fik lyst til at dele en god oplevelse..

Kom med forslag til eller stil spørgsmål om selve forummet.
Nyt svar
Default avatar
Mikas
Medlem
Indlæg: 12

Fik lyst til at dele en god oplevelse..

Indlæg af Mikas »

Hej alle lydmaskinister! :)

I weekenden købte jeg et sæt KRK monitorer af Olav herinde fra. De blev leveret personligt i Tirstrup lufthavn, pakket godt ind i dyner og rejsekufferter. Fornemt!
Efter en hyggelig snak om lyd tog jeg forventningsfuld hjem til Århus for at prøve dem af.
Desværre viste det sig, at den ene gain "knap" på bagsiden var beskadiget, og ikke virkede, desuden syntes jeg at kunne registrere en noget højere støj end "normalt". Jeg skriver en sms, og straks efter jeg ringet op af Olav der går fejlen igennem med mig, og straks tilbyder et ordenligt afslag, eller mulighed for tilbagelevering.

Det glæder mig simpelthen at handle med så samvittighedsfulde og rare mennesker.. Selvom man handler brugt, og der ikke findes garanti eller fortrydelsesret, er der heldigvis mennesker der føler det de sælger SKAL være i orden. Så hvis du overvejer at købe noget af Olav engang, så tøv ikke! :)

Tak for et rigtigt godt fora - selvom jeg ikke har lavet så mange indlæg læser jeg ivrigt al den viden der findes herinde.

.. og god mandag aften ;)

Mikas

Medlemsavatar
nuclues
Medlem
Indlæg: 1714
Sted: frederiksberg

Indlæg af nuclues »

God stil.Vi kan godt lide Olav :-D
Mac pro 2009/6 gig.Cubase 5 /Protools 7,4

Medlemsavatar
xenoep
Medlem
Indlæg: 515
Sted: Aarhus

Indlæg af xenoep »

Dejligt at sådanne historier bliver delt, og hatten af for sælger der udviser god etikette !!! :-D
[i]I´m the thought that never crossed my mind[/i]

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Det har jeg heldigvis også oplevet et par gange, dog desværre har jeg også oplevet én gang at et produkt kom defekt og det var pakket forsvarligt ind og pakken havde posten behandlet pænt, men mic'en var død.. Sælgeren ville på ingen måde hører tale om at fejlen var tilstede da han sendte den, men den var godt nok mistænkelig billig.. såå.. tjaa, så havde jeg så heldigvis heller ikke tabt så mange penge på det.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Default avatar
Mikas
Medlem
Indlæg: 12

Indlæg af Mikas »

.. jeg fik da vist lagt denne et tosset sted. Man kan ikke flytte den selv vel? Jeg havde tænkt den i offtopic, men har klikket forkert.. :)

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Den ligger helt fint, synes jeg. Godt med en god oplevelse.
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Nyt svar