Beer Belly Pete - Roller

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Brug http://www.dropbox.com/ til at uploade og linke til din musik i høj kvalitet.

Du kan også indlejre i lavere kvalitet via SoundCloud.
Brugeravatar
sproed
Producer
Producer
Sted: Aarhus

Beer Belly Pete - Roller

Indlæg Skrevet: 3. jul 2019, 14:01

Hej maskinister

tjek lige denne her ud:

Brugeravatar
Joachip
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Vesterbro

Re: Beer Belly Pete - Roller

Indlæg Skrevet: 3. jul 2019, 15:02

Lige i starten tænkte jeg først "hold kæft hvor er det alligevel en gritty og smadret diskant", men når man så lige kommer lidt ind i det, synes jeg det hænger sammen.

Det har sgu den helt rigtige house sound! Fede variationer også. Det har sådan et godt DJ-agtigt feel over sig.
Check mine gratis plugins ud: www.robotplanet.dk/audio_plugins
Brugeravatar
sproed
Producer
Producer
Sted: Aarhus

Indlæg Skrevet: 5. jul 2019, 10:53

Joachip skrev:Lige i starten tænkte jeg først "hold kæft hvor er det alligevel en gritty og smadret diskant", men når man så lige kommer lidt ind i det, synes jeg det hænger sammen.

Det har sgu den helt rigtige house sound! Fede variationer også. Det har sådan et godt DJ-agtigt feel over sig.

Takker mand! Jeg har prøvet at eksperimentere med nogle doublere på midrange-samplet og vokal-samplet. Midrange er et 1 takts loop fra forskellige steder i et gammelt diskonummer, tilsat en lowpass med høj resonans der er sidechainet til sig selv heheh.

Skulle indents måske være højere? Der er politi, en der siger 'love' og en der siger 'rolling.' Kan man høre dem? Der er også et monster i baggrunden der 'growler' i breakdowns.
Brugeravatar
SustainerPlayer
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: På kanten

Indlæg Skrevet: 19. jul 2019, 08:27

Sjovt nummer. Du har en fin evne til at få ting til at groove fedt.

Tilbage til "Din Musik"