Ny Klaver komposition - Ocean Voyage

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Brug http://www.dropbox.com/ til at uploade og linke til din musik i høj kvalitet.

Du kan også indlejre i lavere kvalitet via SoundCloud.
cfpiano
Groupie
Groupie

Ny Klaver komposition - Ocean Voyage

Indlæg Skrevet: 9. maj 2019, 12:41

Hej musik-glade,

Her er en komposition som begyndte at opstå en dag efter kampsport da jeg sad ved klaveret, og så arbejdede jeg på den et par dage og nu er den klar :) Jeg håber den vækker noget godt i jer.

https://soundcloud.com/cfpiano/ocean-voyage

Mvh
Christian
Brugeravatar
SustainerPlayer
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: På kanten

Re: Ny Klaver komposition - Ocean Voyage

Indlæg Skrevet: 9. maj 2019, 15:20

Hyggeligt. Tak for lyttet.
Brugeravatar
bryla
Lydmaskinist
Lydmaskinist
Sted: Esbjerg

Indlæg Skrevet: 9. maj 2019, 16:21

Lyder dejligt. Savner et lidt mere karakteristisk element fremfor kun akkordbrydninger.
skriver noder
Brugeravatar
mediumaevum
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 9. maj 2019, 17:34

Lyder ok, men jeg savner noget melodisk opbygning/overbygning. Savner to violin-stemmer som spiller en melodi som passer til akkorderne og 2. violinerne som komplementerer første-violinerne.

Når du har gjort det, kan du evt. kombinere med en cello som bas og udfylde med bratsch. Til det punkt skal klaveret kun spille arpeggio - eller prøv at undlade klaveret og lad bratschen spille arpeggio (i sidste halvdel af strygerdelen). Klaveret er fint til at begynde og afslutte med.
Brugeravatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Forum Donator
Sted: DK/SE

Indlæg Skrevet: 10. maj 2019, 07:40

Smukt, nu skriger det bare på en sangstemme, eller et solo-instrument der træder i karakter,..... eller noget :-)

Noget som jeg straks ville prøve ud er en meget tung bas-figur, under hovedparten af nummeret, samt måske trædende solistisk lidt i karakter på et tidspunkt
/Dub
cfpiano
Groupie
Groupie

Indlæg Skrevet: 11. maj 2019, 18:34

Tak for de søde kommentarer og gode feedback :)
DUBTEMPLE: Ja det kunne være fedt! En god sangstemme og et solo instroment, det kan være det opstår en dag :D

mediumaevum: Uha der skal vist en god komponist ind over der som har lidt forstand på den slags :) Nu ved jeg ikke hvilke lyde du hører i dit hovede men det kunne sikker komme til at lyde mega fedt.

Tilbage til "Din Musik"