fan-videoer sammendrag til EPK

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

fan-videoer sammendrag til EPK

Indlæg af Graceville »

Er igang med at lave elektronisk press kit, da det skal man jo for at få gigs, og jeg skal holde et oplæg om det i min øvelokaleforening her på Ama'r (RUSK) til fredagsbar. Endnu en god undskyldning for at drikke øl.

Så fik et par af publikum at sende deres smartphone-videoer. Det er monteret i iMovie og der er lydforbedret lidt. Opdagede efter alt besværet, at de filer jeg havde downloadet fra den ene facebook-besked var af ret ringe kvalitet, men at de filer hun sendte efterfølgende via transfer var langt bedre. Men jeg fik dem efter resultatet var offentliggjort på fb-siden, så nu orker jeg ikke at tage det ned igen og starte forfra.

Det er en god start. Håber man kan lave samme trick og så støde på en mixer med interface-mulighed og så trække sporene ud til sin computer og efterfølgende montere videoerne.

Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Cool. Lyden er jo lidt rå - men det giver et godt indtryk.

Måske til en anden gang bede fotografen om at holde telefonen stille.

Og tak for at bruge ordet "monteret" om en montage - det hører man alt for lidt nutildags.

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Det var helt spontant optaget, som man nu gør når man er til koncert, så jeg spurgte bare bagefter, om de ville sende det.

Har planer om noget mere planlagt, har lidt en aftale med en der gør sig i at optage koncerter. Det er planen.
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Nyt svar