Rock/punk remix ... åbenbart

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Rock/punk remix ... åbenbart

Indlæg af MrBacon »

Jeg ville have lavet noget deep techno remix, da det passer så fint til den label, der har en lille konkurrence. I stedet endte jeg af uransaglige årsager med et 90'er rock/punk remix.... thats a first. Har brugt vox + et klap fra org tracket.



Originalen kan høres her

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Sjov ide.

Fedt originalt nummer. De er lige kommet på playlisten. :)

Medlemsavatar
donnievandango
Medlem
Indlæg: 497
Sted: Fyn

Indlæg af donnievandango »

Nu kan jeg ikke lade være med at tænke om guitaren er midi?

Det lyder sprødt!!!

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

Fedt, tak.

Guitaren i starten er noget rytmeguitar, jeg har klippet til fra en samplecd - resten er midi. Så både og...

Medlemsavatar
jakobole
Forum Donator
Indlæg: 1079
Sted: København / Vanløse

Indlæg af jakobole »

Fedt, og god vokal. Synes ikke trommerne er "roomy" og compressed nok - de smadrer ikke nok igennem, og så mangler der noget sub. But that's me.....
Microsoft Certified MCSA

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

jakobole skrev:Fedt, og god vokal. Synes ikke trommerne er "roomy" og compressed nok - de smadrer ikke nok igennem, og så mangler der noget sub. But that's me.....
Rummet bliver hevet med op, hvis jeg comper hårdere, så det kan løse sig selv. Jeg var faktisk lidt i tvivl om jeg skulle smadre trommerne mere end de er ... prøvede at a/b med noget af det, jeg har skamhørt i perioden (garbage, nirvana, korn, no doubt etc) - absolut ingen rød tråd mht mixning, syntes jeg. Alt lyder super forskelligt.

Jeg kunne nok godt hive bassen lidt mere frem. Der kommer ikke mere sub på trommerne.

Tak for feedback.

Nyt svar