EP færdig

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
Mikkel Kå
Medlem
Indlæg: 504
Sted: 5700

EP færdig

Indlæg af Mikkel Kå »

Jeg har efterhånden generet jer en del gange med mit og bandets projekt.

Nu blev vi endelig færdige, og så skal I da også have lov at nyde det færdige resultat:


(eller hvor du nu finder din musik...)


http://www.thesanaudeer.com
COVER - chasing highs.jpg
COVER - chasing highs.jpg (1.79 MiB) Vist 418 gange
/m
Senest rettet af Mikkel Kå fre 30. nov 2018 19:37, rettet i alt 3 gange.

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Har ikke lige Spotify på denne computer, så lyttede biderne på hjemmesiden. Lyder fedt - straight up rock kan man aldrig få for meget af.

Må få lyttet på Spotify senere. :thumbup:

Medlemsavatar
Arnold
Medlem
Indlæg: 564

Indlæg af Arnold »

En skam det kræver en Spotify konto, at lytte - men heldigvis var I at finde på Tidal også !

Musikken syntes jeg er lidt hen ad Queens of the Stone Age og Foo Fighters, og det lyder sgu godt !
Velproduceret, og der er god variation igennem hele pladen. (Det lyder også som om, at
der er brugt en del timer i øveren.) Helt utrolig at man også for lov til at høre guitarsoli, som ellers ikke er normen idag:-)
Det bør rykke godt live.

Medlemsavatar
Mikkel Kå
Medlem
Indlæg: 504
Sted: 5700

Indlæg af Mikkel Kå »

Den er udgivet via Amuse - så den burde være på alle de gængse platforme. Men den kommer vist sådan lidt drypvis (har f.eks ikke kunne finde den i iTunes endnu), så vi besluttede at lade spotify være all-round referencen.

Men fedt at du fandt den, og fedt at du kan lide det.

Referencerne m.m. har du gættet helt rigtigt. Og vores indstilling er måske sådan lidt gammeldags - det vi selv synes er fedt at spille, det er det vi spiller. Så masser af guitarsolo, ingen click-tracks, ingen backing-tracks osv osv... Der har sneget sig et enkelt orgel-stykke ind, men ellers er det 99% som vi spiller det i øveren...

Vi spiller på Kongebryg i Næstved d. 26/12, hvis man skulle have lyst til at høre det live.

/m

Nyt svar