tak

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Default avatar
Myhlendorph
Medlem
Indlæg: 4
Sted: Hillerød

tak

Indlæg af Myhlendorph »

.
Senest rettet af Myhlendorph søn 30. sep 2018 14:27, rettet i alt 1 gang.

Default avatar
Myhlendorph
Medlem
Indlæg: 4
Sted: Hillerød

Indlæg af Myhlendorph »

Er uddannet kok og arbejder som det til dagligt - hygger mig med lidt musik på siden..
- har ikke mega meget tid til det men syns det sjovt, ville høre folket om i havde nogle inputs?

Medlemsavatar
raoul
Medlem
Indlæg: 2123

Indlæg af raoul »

Der er alt for meget "rumklang" på din vokal - altså fra det rum mikrofonen optager i :)
Sæt en madras op og nogle tæpper rundt omkring f.eks.

Default avatar
Myhlendorph
Medlem
Indlæg: 4
Sted: Hillerød

Indlæg af Myhlendorph »

tak det vil jeg da klart gøre! :)

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10825
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Kald mig gammel, men jeg lukkede efter ca 30 sekunder, det sprog er en deal breaker for mig.
Men ja, du skal sørge for et mere dæmpet sted du optager i, måske ind i et tøjskab eller som Raoul forslår.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Default avatar
Myhlendorph
Medlem
Indlæg: 4
Sted: Hillerød

Indlæg af Myhlendorph »

tak for feedbacken! :D

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2640
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Beatet og musikken bag lyder sgu fedt. Thumbs up for den del. Det er helt klart vokalen der skal justeres lidt på. Ud over at undgå rumklang (som raoul netop nævner), så synes jeg måske rappen er lidt for tung og firkantet i rytmen. Det er lige som om du lægger trykket samme sted i rytmen hele tiden, d.v.s. lige oven i storetrommen eller lilletrommen (alle 8.delene), og ikke på de "skæve" slag der gør det mere funky. (D.v.s. de slag der ligger præcis imellem 8.delene.) Det tror jeg ville løfte det ret meget.
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Nyt svar