Transdimensional musikvideo

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar

Medlemsavatar
kandersen
Forum Donator
Indlæg: 853
Sted: ejby, lille skensved (Køge)

Indlæg af kandersen »

Der er noget Dr. Who over musikken. Lyder fedt, synes jeg.

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Fedt! Jeg får også lidt en Giorgio Moroder vibe.

Medlemsavatar
benjisan
Medlem
Indlæg: 3504
Sted: Østerbro, København

Indlæg af benjisan »

Super fedt track! (Og video!) :bow:

Medlemsavatar
Mikkel Kå
Medlem
Indlæg: 504
Sted: 5700

Indlæg af Mikkel Kå »

Det er nok mig der ikke forstår genren, men jeg savner sådan en omgang "tysker-claves"/"4-i-gulvet" stortromme, og en (lyshåret, svensk) sangerinde med en pop-melodi
Med andre ord; introen gav mig sådan en Robyn-vibe, som jeg så sad og ventede på skulle forløse sig...

Medlemsavatar
kandersen
Forum Donator
Indlæg: 853
Sted: ejby, lille skensved (Køge)

Indlæg af kandersen »

Mikkel Kå skrev:Det er nok mig der ikke forstår genren, men jeg savner sådan en omgang "tysker-claves"/"4-i-gulvet" stortromme, og en (lyshåret, svensk) sangerinde med en pop-melodi
Med andre ord; introen gav mig sådan en Robyn-vibe, som jeg så sad og ventede på skulle forløse sig...
Kommer nok i en radio-edit remixed udgave. Det holder den til.

Jeg læste først navnet på nummeret, og deraf forventede jeg faktisk meget det jeg hørte.. Måske derfor jeg ikke ventede på hverken hårdt pumpet skind eller behåret blondine-kasser :dollargrin:

Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator
Indlæg: 2635
Sted: Denmark

Indlæg af SIDwave »

jeg er original og det fungerer netop som vangelis sagde engang: jeg er blot et filter, af alt det det er flydt ind i mig.
jeg laver bare hvad jeg har lyst til. men i det her tilfælde lavede jeg 5 numre på 5 dage, og det blev albummet future spacewave. mit eget personlige forsøg på at lave synthwave... det blev ihvertfald mit personlige synthwave.

hvis jeg selv skal sige noget, så er det helt tydeligt mike oldfield der spøger her, og jeg har også direkte lavet et oldfield spøgelse på albummet :)

i kan høre det her gratis:



jeg vil lave titelnummeret om.. lead lyden i starten er ikke til at holde ud, jeg laver en kortere version, og alt det gode i den anden halvdel skal køres en tur igennem mit nyt trance projekt :) jeg har aldrig prøvet at remixe egne numre, men jeg er gået igang med 5 numre på samme tid lige nu..

Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator
Indlæg: 2635
Sted: Denmark

Indlæg af SIDwave »

jeg kende rmig selv, for at ramme helt plet: mike oldfield, songs of distant earth, er kørt igennem mig, og ud kom det her nummer. det er jeg ikke i tvivl om :)

Nyt svar