Den vildeste Musikvideo jeg har lavet

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
Boolfashion
Medlem
Indlæg: 7

Den vildeste Musikvideo jeg har lavet

Indlæg af Boolfashion »

Jeg laver pop og baglæns saltoer. I denne video kombinerer jeg de to ting :)
Alt er filmet på Færøerne sammen med True Tricks, som få måske kender fra Danmark har Talent.

Jeg har brugt lang tid på dette med de evner jeg nu engang har og er glad for produktet, selvom jeg godt ved der stadig er lang vej til en professionel produktionslyd.
Men jeg håber du vil give den et kig, det har været mega sjovt at lave i hvert fald :) Ris og ros er altid meget velkomment.

Hvis du kunne lide den er der mere her:

- Boolfashion

En af mine bedste produktion hidtil
Mere End Det: https://www.youtube.com/watch?v=nl_cBODV-zE

Medlemsavatar
Arnold
Medlem
Indlæg: 564

Indlæg af Arnold »

Det er slet ikke min genre - men det er sgu alligevel noget af det bedste jeg har set herinde - må have tage lang tid at lave. Catchy tune - cool vocal og respekt for de saltoer :-) Superfedt, don't change a thing.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10825
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Det falder heller ikke lige i min smag, men det er alligevel bedre end meget af det jeg har hørt på P3 de sidste par år.

Troede lige at det var gulddrengen 1:44, hehe..
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Boolfashion
Medlem
Indlæg: 7

Indlæg af Boolfashion »

Arnold skrev:Det er slet ikke min genre - men det er sgu alligevel noget af det bedste jeg har set herinde - må have tage lang tid at lave. Catchy tune - cool vocal og respekt for de saltoer :-) Superfedt, don't change a thing.

Tak Arnold :D Fedt du kan se noget i det, selvom det ikke lige er din smag. Det er jeg mega glad for :)
En af mine bedste produktion hidtil
Mere End Det: https://www.youtube.com/watch?v=nl_cBODV-zE

Medlemsavatar
Boolfashion
Medlem
Indlæg: 7

Indlæg af Boolfashion »

Hald skrev:Det falder heller ikke lige i min smag, men det er alligevel bedre end meget af det jeg har hørt på P3 de sidste par år.

Troede lige at det var gulddrengen 1:44, hehe..
Tusind tak Hald :) Og det samme til dig som til Arnold. Cadeau :)

Haha, det er vildt, hvordan hans brand er blevet så stærkt, at man tænker på ham så snart, man ser en med solbriller. Solbriller er så standard en ting. Du er sikker på du ikke mente 1:42? ;)
En af mine bedste produktion hidtil
Mere End Det: https://www.youtube.com/watch?v=nl_cBODV-zE

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Tillykke :-)

Heller ikke min vante genre, selv om jeg godt kan være en poppe-dreng, ved ikke præcis hvorfor jeg kan lide nummeret her, men det hænger fint i øret, stemmen er fin, og trods en vis "overflade", virker det alligevel smukt, ærligt, og dybt, på en eller anden måde, en vibe modtaget posetivt,...

Efter lidt søgen fandt jeg lyrikken, som jeg tror hjalp lidt : med at forstå nummeret,..

Det som "Den Mentale Kriger" nok ville have beskrevet som,.... at blive: "den bedste udgave af os selv"

Og så hjælper det jo når videoen tager afsæt i smuk nordisk nature, og søpapegøjer :-) fik et lille flash-back til Runde oppe i Norge hvor jeg så disse fugle sidst

Fortsæt :thumbup:
/Dub

Medlemsavatar
Boolfashion
Medlem
Indlæg: 7

Indlæg af Boolfashion »

DUBTEMPLE skrev:Tillykke :-)

Heller ikke min vante genre, selv om jeg godt kan være en poppe-dreng, ved ikke præcis hvorfor jeg kan lide nummeret her, men det hænger fint i øret, stemmen er fin, og trods en vis "overflade", virker det alligevel smukt, ærligt, og dybt, på en eller anden måde, en vibe modtaget posetivt,...

Efter lidt søgen fandt jeg lyrikken, som jeg tror hjalp lidt : med at forstå nummeret,..

Det som "Den Mentale Kriger" nok ville have beskrevet som,.... at blive: "den bedste udgave af os selv"

Og så hjælper det jo når videoen tager afsæt i smuk nordisk nature, og søpapegøjer :-) fik et lille flash-back til Runde oppe i Norge hvor jeg så disse fugle sidst

Fortsæt :thumbup:
Wow tusind tak :) Ja, har hørt for andre nogle ting er lidt svære at høre uden teksten, så tror jeg smider en subbet version på min facebook-page. Men du har helt ret, den handler om at stå ved hvem man er, tro på sig selv og ikke være bange for at udvikle sig.

Vildt du kender søpapegøjer og kan se det er dem! Det er der godt nok ikke mange der gør :D Ligesom Norge har Færøerne noget helt unik og meget smuk natur. Der er f.eks. ingen træer overhovet nogen steder, så alle ting der bygges af træ såsom huse anvender importeret tømmer :D
En af mine bedste produktion hidtil
Mere End Det: https://www.youtube.com/watch?v=nl_cBODV-zE

Nyt svar