Fra Danmark har Talent-finalen til Upcoming Artist

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
Boolfashion
Medlem
Indlæg: 7

Fra Danmark har Talent-finalen til Upcoming Artist

Indlæg af Boolfashion »

Hej :) Jeg var med i programmet Danmark har Talent sammen med mine venner fra True Tricks og forsøger at bruge noget af det momentum, det har skabt siden finalen, til at få min musik ud :) Jeg har ikke noget pladeselskab, så står ligesom selv for at fortælle at mit musik findes.

Mit første nummer hedder Nobody og handler om mit liv som performing artist og drømmen om at opnå noget stort. Jeg er meget interesseret i at høre hvad I synes, om så det er positivt eller negativt, da jeg altid forsøger at forbedre mine evner som sanger og performer - og person generelt :)

Lyric & Dance Video:


[soundcloud]https://soundcloud.com/user-536927035[/soundcloud]
De aller bedste hilsner
Boolfashion
En af mine bedste produktion hidtil
Mere End Det: https://www.youtube.com/watch?v=nl_cBODV-zE

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

Hey,

nu er det jo et lydteknisk forum - der er da flere artister herinde også, men det er nok primært lydnørder, branchefolk og producere, der er herinde, så du skal nok forvente at responsen er derefter.

Produktionen:
Kedelig produktion, lidt outdated men ikke så det er en dealbreaker.
Et federe omkvæd, synth eller andre ting kunne løfte produktionen.
Mixet er lidt fladt i det.

Vokal:
Fin performance - en bedre produktion havde fået vokalen til at fremstå bedre.
Lyden på optagelserne er ikke specielt gode - det samme med rumklangen i rummet, det er indspillet i. Især tydeligt i introen.
Vokalkæden lyder "billig" - som i at der mangler definition og en del detaljer i transistenterne bl.a.

Har ingen kommentarer til tekst, da jeg ikke aner en skid om den slags :)

Jeg har kun fokuseret på ting, jeg mener kunne forbedres og ikke på alle de gode ting, der også er (dårlig vane sorry).

Go' vind - og råb højt (eller smid en PM), hvis du mangler en fed produktion engang i fremtiden.

Medlemsavatar
Boolfashion
Medlem
Indlæg: 7

Indlæg af Boolfashion »

MrBacon skrev:Hey,

nu er det jo et lydteknisk forum - der er da flere artister herinde også, men det er nok primært lydnørder, branchefolk og producere, der er herinde, så du skal nok forvente at responsen er derefter.

Produktionen:
Kedelig produktion, lidt outdated men ikke så det er en dealbreaker.
Et federe omkvæd, synth eller andre ting kunne løfte produktionen.
Mixet er lidt fladt i det.

Vokal:
Fin performance - en bedre produktion havde fået vokalen til at fremstå bedre.
Lyden på optagelserne er ikke specielt gode - det samme med rumklangen i rummet, det er indspillet i. Især tydeligt i introen.
Vokalkæden lyder "billig" - som i at der mangler definition og en del detaljer i transistenterne bl.a.

Har ingen kommentarer til tekst, da jeg ikke aner en skid om den slags :)

Jeg har kun fokuseret på ting, jeg mener kunne forbedres og ikke på alle de gode ting, der også er (dårlig vane sorry).

Go' vind - og råb højt (eller smid en PM), hvis du mangler en fed produktion engang i fremtiden.
Tak MrBacon :) Det er rigtig godt med noget teknisk kritik, da jeg stadig arbejder meget på at blive bedre til den del. Du har i øvrigt helt ret i dine antagelser, så godt hørt :)

Vil prøve at kigge på de ting du nævner
En af mine bedste produktion hidtil
Mere End Det: https://www.youtube.com/watch?v=nl_cBODV-zE

Nyt svar