min Første single

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
donnievandango
Medlem
Indlæg: 497
Sted: Fyn

min Første single

Indlæg af donnievandango »

Ja så blev det min tur til at udgive en single.

Det startede egentlig bare som sjov og ballade men det blev gradvist mere seriøst. Målet var at lave 1: noget der var positivt, 2: noget man kan danse til og 3: noget der havde bred appel, men med kant. Jeg har været DJ i mange mange mange år, og jeg tænkte at jeg ville lave noget man kunne spille i prime time, uden at miste momentum.

Jeg spiller selv alle instrumenter, skriver teksten, og rapper, men jeg har produceret i samarbejde med en ven, og jeg har fået hjælp til mix og master:) Og ja jeg ved godt at jeg ikke er Rakim på mikrofonen eller Jimi Hendrix på en guitar, men jeg kan love jer for at vi har haft det megasjovt i processen, sådan virkeligt hammersjovt (folk har f.eks. været flade af grin når jeg skulle spille rapper i boksen). Det har været det vigtigste for mig.

Nåhr men skyd bare løs:
https://open.spotify.com/track/4zZDnHhPJVQTSCFZVpn118

Hvad vil i kalde denne genre?

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

:thumbup:

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Fin "første-ting" ,.. tror gerne på det var spas :)

Men lidt ufedt for både Cisilia og dig, at titlen er den samme som hun allerede brugte for noget tid siden
/Dub

Medlemsavatar
donnievandango
Medlem
Indlæg: 497
Sted: Fyn

Indlæg af donnievandango »

Mange tak begge, virkelig <3

Ang. Cisilia, det er rigtigt, og mine partners in Crime havde faktisk samme overvejelse. Jeg var/er dog af den overbevisning at det er lige meget hvis bare det er eneste fællesnævner. Dermed ikke sagt at jeg ikke har fået inspiration, den var bare hentet fra Tenor Saw med "Ring the Alarm";) Og den anerkendelse ville jeg gerne have med i titlen:)

Nyt svar