Hardware dub tech video jam

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Hardware dub tech video jam

Indlæg af Morten B »

Overskriften blev næsten længere end videoen, men hvis du stadig har tålmodighed så har jeg en dejlig lille jam video til dig:



Enjoy :)

Medlemsavatar
charlie_bukowski
Medlem
Indlæg: 67

Indlæg af charlie_bukowski »

Lyder sweet Morten!!...men næste gang må der gerne være endnu mere DUB!!!:-P

Default avatar
EmilEmil
Medlem
Indlæg: 391
Sted: 2200

Indlæg af EmilEmil »

Det er mega fedt! -tilgengæld får jeg virkelig meget lyst til lige at hæve dit bord 20 cm :)

Medlemsavatar
eberl42
Medlem
Indlæg: 392
Sted: Djursland

Indlæg af eberl42 »

Super fedt!
http://www.johannessmed.com
Producer - Kunstner - Musiker

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

charlie_bukowski skrev:Lyder sweet Morten!!...men næste gang må der gerne være endnu mere DUB!!!:-P
Nu skal der heller ikke gået for meget rastafari i den, det er jo dit bord :-D
EmilEmil skrev:Det er mega fedt! -tilgengæld får jeg virkelig meget lyst til lige at hæve dit bord 20 cm :)
Ha ha, ja, normalt sidder jeg også ned, det ser bare lidt stenet ud på video. Et hæve/sænke bord ville være optimalt.
eberl42 skrev:Super fedt!
Gracias :thumbup:

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Fedt. Drømmer mig til en Ø, sommer, gode drinks og chillout lounge.... i like

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Fedt! Lidt mere uptempo end det typiske dubtechno jeg plejer at lytte til, men det gør nu ikke spor i det her tilfælde. :thumbup:

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

EmilEmil skrev:Det er mega fedt! -tilgengæld får jeg virkelig meget lyst til lige at hæve dit bord 20 cm :)
:dollargrin: Det var det føste min kone sagde, da hun så videoen. Jeg sagde, det var sådan noget hipster feng sui!

Det er fedt mester! :thumbup:

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

hehe min kæreste sagde også som det første at du skal have et højere bord. :dollargrin:

Fedt som altid. Det eneste jeg ikke er så vild med er offbeat tøf lyden ved 2:24. Til gengæld er korlyden rigtig nice og luftig.
Hvad er det for et reverb du bruger på de der analoge fm agtige bleeps og blops? Blender ret lækkert.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Har haft dårlig samvittighed over ikke at ha' fået gloet din video her, og så er den endda bare 4½ minut lang.
Eneste negative jeg har er det samme som andreas, offbeat tøffet. Det break 50 sekunder inde er super fedt, virker rigtig godt. Samme lyd bruger du mod slutningen, er det en sample på Rytm eller hvordan?
Og så studsede jeg over alle de kanaler der er i brug på mixeren, er det til mix af Rytm outs og hvor mange kanaler så til modular'en?

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

AvS skrev:hehe min kæreste sagde også som det første at du skal have et højere bord. :dollargrin:

Fedt som altid. Det eneste jeg ikke er så vild med er offbeat tøf lyden ved 2:24. Til gengæld er korlyden rigtig nice og luftig.
Hvad er det for et reverb du bruger på de der analoge fm agtige bleeps og blops? Blender ret lækkert.
Hæ hæ, kan godt høre den tøffer lidt :lol:

Reverb er fra Eventide H9, kan dog ikke lige huske hvilken algoritme :nose:
Christoffer I. N. skrev:Har haft dårlig samvittighed over ikke at ha' fået gloet din video her, og så er den endda bare 4½ minut lang.
Eneste negative jeg har er det samme som andreas, offbeat tøffet. Det break 50 sekunder inde er super fedt, virker rigtig godt. Samme lyd bruger du mod slutningen, er det en sample på Rytm eller hvordan?
Og så studsede jeg over alle de kanaler der er i brug på mixeren, er det til mix af Rytm outs og hvor mange kanaler så til modular'en?
Ha ha, det skal du sgu ikke have dårlig samvittighed over. Det har vi rigeligt af i verden i forvejen :)

Ja, det er en sample på Rytm, mig bekendt findes der ikke moduler (ud over samplere) som kan producere noget i den retning.

Og ja, jeg splitter alle 8 kanaler fra Rytm ud på mixeren. Dertil har jeg stereo out fra Rytm, to mono kanaler fra Modular og så 3 stereo effekter på 3 auxer, så hele mixeren er i brug, bortset fra et sidste stereo ind på RCA :dollargrin:

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Det er sgu funky!
- Et godt spark i måsen her på en sløv søndag.
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Nyt svar