Michael Jørgensen beats

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
MichaelJørgensen
Forum Donator
Indlæg: 210
Sted: Odense

Michael Jørgensen beats

Indlæg af MichaelJørgensen »

Hej alle på Lydmaskinen. Tag gerne en lytter på mine to nyeste værker. God aften 8-)

[soundcloud]https://soundcloud.com/michaelgjorgensen[/soundcloud]
Senest rettet af MichaelJørgensen tirs 8. aug 2017 22:11, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37634
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Keep up the good work, sådan lidt Moby over det.

Medlemsavatar
MichaelJørgensen
Forum Donator
Indlæg: 210
Sted: Odense

Indlæg af MichaelJørgensen »

Holger skrev:Keep up the good work, sådan lidt Moby over det.
Mange tak :-D Jeg modtager meget gerne feedback på det tekniske så vel som det kreative.

Medlemsavatar
J1S1
Forum Donator
Indlæg: 87
Sted: Langt ude i hampen

Indlæg af J1S1 »

Virkelig god lyd og produktion i mine ører. Den eneste konstruktive kritik jeg kan komme med er at det virker lidt "bart" som det er nu (og kort).

Det ville ikke genere mig det mindste hvis der kom noget vokal på (af en eller anden slags).
[url=http://soundcloud.com/sbj67/]Sound C loud[/url]

[url=http://j1s1.bandcamp.com/]Band C amp[/url]

Default avatar
yoghurt
Medlem
Indlæg: 3
Sted: København

Indlæg af yoghurt »

Fed intro. Elsker den lyd der er druknet i rumklang ved 0:06!

Medlemsavatar
MichaelJørgensen
Forum Donator
Indlæg: 210
Sted: Odense

Indlæg af MichaelJørgensen »

Tusind tak for kritikken :)
J1S1 skrev:Virkelig god lyd og produktion i mine ører. Den eneste konstruktive kritik jeg kan komme med er at det virker lidt "bart" som det er nu (og kort).

Det ville ikke genere mig det mindste hvis der kom noget vokal på (af en eller anden slags).
Tak. Det er med fuldt overlæg, at jeg har gjort plads til en vokal i fremtiden

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2639
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

På den tekniske side, så er kicket (storetrommen) måske lige en tand for høj eller har lidt for meget af det helt dybe.

Rent musisk savner jeg måske at det får en lille skævt twist i en eller anden retning. Enten noget med det rytmiske... eller måske nogen lidt mere krydrede akkorder. Bare en 7'er en gang imellem ville allerede løfte det tonale en del.

Men det er super rart at høre på. :thumbup:
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
MichaelJørgensen
Forum Donator
Indlæg: 210
Sted: Odense

Indlæg af MichaelJørgensen »

Joachip skrev:På den tekniske side, så er kicket (storetrommen) måske lige en tand for høj eller har lidt for meget af det helt dybe.
Tak for feedbacken, det vil jeg tage til efterretning :-D
Joachip skrev:Rent musisk savner jeg måske at det får en lille skævt twist i en eller anden retning. Enten noget med det rytmiske... eller måske nogen lidt mere krydrede akkorder. Bare en 7'er en gang imellem ville allerede løfte det tonale en del.
Som jeg skrev i et tidligere indlæg, er meningen med galskaben, at der skal en vokal på i fremtiden. Det vil (forhåbentligt) give det sidste touch -herunder lidt mere rytme. Jeg er lige på ferie nu, men jeg mener at huske, at akkorderne ikke er så simple endda, men variation har jo aldrig skadet -tværtimod. Det kunne være, jeg skulle kigge på det, når jeg kommer hjem. Dog er det også en balance, da jeg mener, det er vigtigt at holde det simpelt :)

Medlemsavatar
MichaelJørgensen
Forum Donator
Indlæg: 210
Sted: Odense

Indlæg af MichaelJørgensen »

Godaften lydmaskinister... Vil lige dele mit bidrage i en remix-konkurrence.. I må også meget gerne dele lyden eller komme med kritik :) -MJ

[soundcloud][/soundcloud]

Nyt svar