Remixkonkurrence: Jojo - FAB (mit 80er-take)

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Brug http://www.dropbox.com/ til at uploade og linke til din musik i høj kvalitet.

Du kan også indlejre i lavere kvalitet via SoundCloud.
Brugeravatar
K-Bee
Producer
Producer
Sted: Kbh

Remixkonkurrence: Jojo - FAB (mit 80er-take)

Indlæg Skrevet: 2. apr 2017, 15:35

Jeg nåede alligevel at smække noget sammen til den konkurrence som en anden bruger her på Lydmaskinen linkede til forleden.
Ingen tvivl om at mit remix lyder MEGET anderledes end alle de andre. :lol:

https://wavo.me/jojo/remix-competition- ... 1861110000
Brugeravatar
SLL
Forum Donator
Forum Donator
Sted: DK

Re: Remixkonkurrence: Jojo - FAB (mit 80er-take)

Indlæg Skrevet: 3. apr 2017, 00:44

Fint remix. Dog syntes jeg det bære meget præg af at det er lavet meget hurtigt, hvilke får det til at lyde lidt som et overdub, bootleg remix, hvor vokalen er smidt på efter produktionen. Der mangler variation og chords og prod generelt. Det bliver lidt kedeligt i længden.

SLL
Brugeravatar
K-Bee
Producer
Producer

Indlæg Skrevet: 3. apr 2017, 10:12

SLL skrev:Fint remix. Dog syntes jeg det bære meget præg af at det er lavet meget hurtigt, hvilke får det til at lyde lidt som et overdub, bootleg remix, hvor vokalen er smidt på efter produktionen. Der mangler variation og chords og prod generelt. Det bliver lidt kedeligt i længden.

SLL

Tak for kritikken :-)
Sandt nok - det er også smækket sammen på en eftermiddag :lol: Deadline er 6 april og man skal jo også på arbejde :wink:
Problemet med akkordprogressionerne er egentlig at originalen er meget modal. Det præger også resten af de remixes der er i konkurrencen. Her er ikke meget at arbejde med :roll:
Vokalen kom dog på som det første :wink:
Brugeravatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Hørsholm

Indlæg Skrevet: 3. apr 2017, 14:29

Jeg vil generelt sige det samme som "SLL", at dit remix mangler noget variation. Dit trommegroove svinger rigtig godt til nummeret, og havde du differentieret verset fra omkvædet, så havde det skabt noget mere ... blot min mening! :)
Music is my life. It's like a kiss in the morning, and sunset by evening. By music, I express myself.
Brugeravatar
K-Bee
Producer
Producer

Indlæg Skrevet: 6. apr 2017, 10:54

Rosenfeldt skrev:Jeg vil generelt sige det samme som "SLL", at dit remix mangler noget variation. Dit trommegroove svinger rigtig godt til nummeret, og havde du differentieret verset fra omkvædet, så havde det skabt noget mere ... blot min mening! :)

Du har helt ret. Det blev lidt et metervare-remix. Jeg tror jeg mest fokuserede på at få det så anderledes end originalen som muligt, og fik ikke alle de lækre detaljer med. :lol:

Tilbage til "Din Musik"