Feedback på Remix til Konkurrence?

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Default avatar
ALBAMAZE
Medlem
Indlæg: 2
Sted: Silkeborg

Feedback på Remix til Konkurrence?

Indlæg af ALBAMAZE »

Hej Producers:-) Jeg mangler lidt Feedback? på mit Remix - til JOJO's nye single - "FAB"
Der er ingen mastering på end til videre!
- Hit Me! :-D :-D

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Vokaler skal sidde bedre, for det meste en smule længere frem. Rappen mere end Jojo. Lav automation ord for ord på vokalerne.
De bærende elementer - vokalerne undtaget - er en smule for høje. Visse effekt-lyde er også for langt fremme. Muligt at det bliver ubetydeligt lidt hvis vokalerne kommer frem.
Generelt skal balancen i mixet bare udjævnes lidt, start med at skrue de ting der stikker lidt frem en smule ned, og se om ikke det giver en masse.

Ganske fint mix ellers. Stilmæssigt ikke mig, så det undlader jeg at kommentere på.

Medlemsavatar
Seskho
Medlem
Indlæg: 1369
Sted: København

Indlæg af Seskho »

Hvad lytter du på af højttalere? Dit mix er meget farvet. Lidt for højt i det lavere mellemområde. Kick og bas er alt for højt, din vokal drukner fuldstændig når det kommer ind, og Jojo er stort set død efter 3 min når du lægger lead'en ovenpå. Det er det mixmæssige ;)

Mht kompositionen er den ikke så spændende, jeg synes der mangler lidt pauser i dit nummer så man kan nå at "trække vejret".

Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Indlæg: 840
Sted: Kbh

Indlæg af K-Bee »

Enig med "Pauserne" - specielt under rapvokalen ville det være godt med noget variation. Ellers synes jeg det lægger sig godt op imod den radiovenlige r&b/pop som JoJo jo er. - og stort set alle de andre remixes i konkurrencen gør det samme. Ikke så originalt.
Desværre lidt sent for mig at nå og lave et remix - men havde jeg tid ville jeg afgjort give det en old school treatment så det lyder som Gap Band :lol:

Medlemsavatar
donnievandango
Medlem
Indlæg: 497
Sted: Fyn

Indlæg af donnievandango »

Altså når det ovenfor er sagt, så lyder det MEGAGODT, jeg er helt vild med dynamikken, og jeg er 100% sikker på at hvis man spillede det på en club ville folk danse.. Det er en ret svært ting at mestre:) Godt arbejde

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Det er da en fest. Fedt.

Nyt svar