Vores seneste single "Lit Like A Firefly"

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
Songwriters
Medlem
Indlæg: 117

Vores seneste single "Lit Like A Firefly"

Indlæg af Songwriters »

Så kom vi igen ud med en single... Tag et lyt :)

Medlemsavatar
free4musik
Medlem
Indlæg: 7
Sted: aalborg

Indlæg af free4musik »

fedt nummer, men main lead kunne måske laves om? det lyder sådan for mig.

Medlemsavatar
Songwriters
Medlem
Indlæg: 117

Indlæg af Songwriters »

Tak :)
Nu ved jeg ikke om du mener main lead vokal eller main lead synth? men hører da gerne din mening.
Men er der ikke altid et eller andet man gerne selv ville have lavet anderledes hos andres sange :)

Medlemsavatar
free4musik
Medlem
Indlæg: 7
Sted: aalborg

Indlæg af free4musik »

Ja det sandt ofte er den en smag og hvad man kan lide... synes ideen er meget god, men måden at mixe på er ikke mig.

Generalt er jeg ikke meget for en saw lead som den i bruger, elsker square melody :D

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Det er sådan et rigtigt sommer-nummer det der. :) Elementerne er rigtigt gode synes jeg, men jeg selve mixet synes jeg er for hårdt komprimeret (eller limiter), der er generelt for meget høj mellemtone og der mangler dynamik nede i bassen. Trommerne lyder også lidt udtværede.
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
Songwriters
Medlem
Indlæg: 117

Indlæg af Songwriters »

Joachip skrev:Det er sådan et rigtigt sommer-nummer det der. :) Elementerne er rigtigt gode synes jeg, men jeg selve mixet synes jeg er for hårdt komprimeret (eller limiter), der er generelt for meget høj mellemtone og der mangler dynamik nede i bassen. Trommerne lyder også lidt udtværede.
Tak :) Jeg synes ikke jeg har komprimeret det specielt hårdt i forhold til lign. udgivelser. Det med mellemtonen øver jeg mig stadig lidt på og skulle da gerne blive bedre :)

Nyt svar