Rosenfeldt - Feel You (ny demo)

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Brug http://www.dropbox.com/ til at uploade og linke til din musik i høj kvalitet.

Du kan også indlejre i lavere kvalitet via SoundCloud.
Brugeravatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Hørsholm

Rosenfeldt - Feel You (ny demo)

Indlæg Skrevet: 16. dec 2016, 16:00

Jeg har kreeret dette lille nummer under en ferie, på en Macbook. Der er dog foretaget nogle mindre justeringer på en iMac efterfølgende.

Mixet af "Feel You" er udelukkede sket med hørebøffer (Beyerdynamic DT 990 Pro), og der kunne nok have været tryllet mere med mixet ...? Holger har lavet mastering, og som altid er det tilfredsstillende! :thumbup:

Smid meget gerne noget feedback! Tak.

Music is my life. It's like a kiss in the morning, and sunset by evening. By music, I express myself.
Brugeravatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Lydmaskinist

Re: Rosenfeldt - Feel You (ny demo)

Indlæg Skrevet: 16. dec 2016, 16:30

Jeg kan rigtig godt li' det lidt langsomme, nærmest prog trance agtige groove du har kørende med den kick lyd og bass'ens rytme.
Kunne godt ha' brugt, at den gik hele vejen med Hold That Sucker Down melodien, og ikke kun halvvejs, evt. bare i sidste tredjedel af nummeret.
Stykket ved 1:52 passer ikke 100% ind for mig, det er ikke fordi at der er noget tonalt galt med det, det er bare en for stor afstikker iforhold til resten.
Og så kunne jeg også godt ha' brugt noget mere energi i form af f.eks. ekstra hihats e.l.
God lyd generelt!
Brugeravatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Forum Donator

Indlæg Skrevet: 16. dec 2016, 18:52

Tak for input Christoffer! :-D Der kunne garanteret gøres en del mere ved det nummer, og anderledes i f.eks mellemstykket du referere til. Det er dog lidt med vanilje, at jeg har valgt det sådan. Nok fordi jeg prøvede at skabe dette "følelsesmæssige" brud i midten af nummeret, og valget faldt på en lidt hård lyd - i forhold til resten af "Feel You". :-D
Music is my life. It's like a kiss in the morning, and sunset by evening. By music, I express myself.
JesperS
Røvballemusiker
Røvballemusiker

Indlæg Skrevet: 17. dec 2016, 12:51

Lyder rigtig godt. Kunne faktisk huske den bagefter - og det må være et godt tegn. :)
Brugeravatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Forum Donator

Indlæg Skrevet: 17. dec 2016, 14:33

JesperS skrev:Lyder rigtig godt. Kunne faktisk huske den bagefter - og det må være et godt tegn. :)

Tak! .. så må jeg have gjort noget rigtig. :-D

Tilbage til "Din Musik"