2 nye gamle tracks

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Brug http://www.dropbox.com/ til at uploade og linke til din musik i høj kvalitet.

Du kan også indlejre i lavere kvalitet via SoundCloud.
Brugeravatar
AvS
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Valby

2 nye gamle tracks

Indlæg Skrevet: 28. sep 2016, 15:30

Har længe haft disse to tracks liggende, som skulle have været starten på et nyt projekt, som er mere beat og sample orienteret end hvad jeg plejer, men har ikke haft energien til at producere mere, så de er hermed lagt ud på min normale soundcloud:

Vi er måske ude i noget triphop/ambient/beat'ish noget.
Brugeravatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Lydmaskinist
Sted: Hørsholm

Re: 2 nye gamle tracks

Indlæg Skrevet: 28. sep 2016, 19:45

Fedt, hentet! Glæder mig til at lytte. :)
Brugeravatar
Hoby
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Nørrebro

Indlæg Skrevet: 28. sep 2016, 19:52

Kan rigtigt godt li nr 2 track - godt flow
Brugeravatar
MrBacon
Executive Producer
Executive Producer

Indlæg Skrevet: 28. sep 2016, 20:07

Jeg er nede med Jungle Nights. Savner kun at det er lidt mindre ambient drevet - f.eks vha en lille melodi. Go' stener ellers.
Brugeravatar
SustainerPlayer
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Brøndby

Indlæg Skrevet: 28. sep 2016, 21:19

Hvordan er det nu man siger. Et værk bliver aldrig færdigt. Man holder bare op med at lave mere på det.

Det er fandme noget dyrt uld.

Men et fedt nummer!
Brugeravatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Lydmaskinist

Indlæg Skrevet: 20. okt 2016, 23:50

Havde helt glemt de her, Andreas! Grundet tidspunktet bliver det lyt i hovedtelefoner. :)
Jungle Nights:
Fede pads og atmosfære. Fed detalje med verbed rimshot der lige kom forbi. Lækker den der tremolo-pad ved 3 minutter.

Vicuña:
Er umiddelbart mere til beat-arbejdet i den her. Godt breakbeat du har fået strikket sammen.

Kan godt følge fællesnævneren for de her 2 numre og hvilken umiddelbar retning du vil i.
Med forbehold for at jeg kun har lyttet i hovedtelefoner: Jeg synes det er lidt synd at de ikke er blevet mere polerede, er det et bevidst stilmæssigt valg? Nu jeg tillader mig at komme med den kommentar vil jeg sørge for at lytte på monitors imorgen. Jeg skal nok vende tilbage!
Brugeravatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Lydmaskinist

Indlæg Skrevet: 21. okt 2016, 13:55

Så fik jeg lyttet ovre på monitors. Kan høre jeg var lidt for hård, der mangler jo ikke nødvendigvis noget, vores lydidealer er bare temmelig forskellige. Det er jo ikke nogen nyhed. :)
Jungle Nights panoreringen slog mig dog en smule ud af kurs, nu jeg lyttede på monitors. Det virker ikke sammenhængende for mig, at de elementer er panoreret så kraftigt til venstre.
Brugeravatar
AvS
Forum Superstar
Forum Superstar
Sted: Valby

Indlæg Skrevet: 2. nov 2016, 11:37

Hep. Tak for lyt og kommentarer.

Christoffer I. N. > Heh ja jeg er ikke så meget til ren lyd som du er :). Jeg bliver mere og mere glad for ulden, lo-fi lyd, med artefakter både analoge og digitale. Og ja især med disse numre har jeg været meget bevist omkring at lave lyden lidt ulden og lofi - det er dog mest lykkedes med Jungle Nights synes jeg, da den er baseret på en orkestersample fra The Jungle Book (altså den rigtige fra 1967).
Brugeravatar
Joachip
Executive Producer
Executive Producer
Sted: Vesterbro

Indlæg Skrevet: 3. nov 2016, 18:12

Fede tracks. Det første rammer iøvrigt min smag lidt mere end nr. to

Nåja, og det gør mig bestemt ikke noget at det er lidt gritty og ambient-agtigt. Jeg kan godt lide sådan noget.

Tilbage til "Din Musik"