Nyt track med sær Autechre agtigt stemning..

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
asynkron
Medlem
Indlæg: 16

Nyt track med sær Autechre agtigt stemning..

Indlæg af asynkron »



Feedback er velkommen

Medlemsavatar
TralaVoy
Medlem
Indlæg: 11
Sted: Midtjylland

Indlæg af TralaVoy »

Uha, det er godt nok ikke lige min stil. Men sætter da også pris på det eksperimentelle. Synes dog introen virker rigtig lang. "Hi-Hat" lyden "Tick Tack" gør mig syg i hovedet i introstykket. Nærmest ligesom hjernevaskelse. Tracket er meget langt, og det virker som om det aldrig helt finder sig selv. Hvilket jo også kan være kunsten i det, og det passer også til dit kunstnernavn. Det er personligt alt for rodet for mig, men du skal bare blive ved, Asynkron! :)
--- Insert cool quote or song lyrics here ---
(BORN TO BE WIIILD)
8-)

Medlemsavatar
Stopdenlarm
Forum Donator
Indlæg: 57
Sted: Aarhus

Indlæg af Stopdenlarm »

Rigtig fedt nummer med tilpas variation - numre som det her, går ofte helt i opløsning mod enden (og det kan også være fedt) - men jeg synes du holder fint tilbage, og lader lyden og stemningen udfolde sig på en måde som bygger stemningen op på den gode måde!
Min favoritdel er nok første del - den kunne IMHO fint være meget længere, og evt. udgøre et helt nummer i sig selv :-)
"Tick-tock"'en holder absolut(!) og står i god kontrast til de andre lyde i introen.

Medlemsavatar
asynkron
Medlem
Indlæg: 16

Indlæg af asynkron »

Tak for svar begge to.

Det er jo også temmelig eksperimenterende musik, så forstår, hvis det driver nogen til vanvid.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Tempoet er for sløvt til mig, og glitches lidt for tilfældige, og så kunne jeg godt tænke mig en mere poleret lyd. Eller bare at det var smækket igennem en hisdig compressor e.l.
Ellers fedt univers!

Medlemsavatar
asynkron
Medlem
Indlæg: 16

Indlæg af asynkron »

ah nice ok tak for feed

Nyt svar