Ida Corr-track på hendes kommende album.

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Brug http://www.dropbox.com/ til at uploade og linke til din musik i høj kvalitet.

Du kan også indlejre i lavere kvalitet via SoundCloud.
fred
Forum Superstar
Forum Superstar

Ida Corr-track på hendes kommende album.

Indlæg Skrevet: 20. okt 2012, 18:04

Brugeravatar
lakris
Forum Donator
Forum Donator
Sted: CPH, Denmark

Re: Ida Corr-track på hendes kommende album.

Indlæg Skrevet: 20. okt 2012, 19:45

Det lyder godt :thumbup:
fred
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 20. okt 2012, 20:30

Thanks!

Har dog lært utrolig meget om alt hvad der hedder mix efter at have lavet dette nummer. Ærgerligt at udgive et nummer(der er 2-3 måneder gammelt på udgivelsesdatoen), og samtidig føle, at man kunne have gjort det bedre hvis man skulle lave det om. Men jeg ser sådan på det, at det er en positiv udvikling - at jeg kan lære og udvikle mig så hurtigt (i dette tilfælde på mix-fronten). :)
Brugeravatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Lydmaskinist
Sted: Hørsholm

Indlæg Skrevet: 21. okt 2012, 21:07

fred skrev:Thanks!

Har dog lært utrolig meget om alt hvad der hedder mix efter at have lavet dette nummer. Ærgerligt at udgive et nummer(der er 2-3 måneder gammelt på udgivelsesdatoen), og samtidig føle, at man kunne have gjort det bedre hvis man skulle lave det om. Men jeg ser sådan på det, at det er en positiv udvikling - at jeg kan lære og udvikle mig så hurtigt (i dette tilfælde på mix-fronten). :)

Du vil altid kunne finde noget at forbedre på dine ældre mixes. om nogle måneder er du nået endnu længere. Faktum er at det her nummer er blevet accepteret hos de folk det skulle og du er kommet med på projektet. Vær stolt over det. :)
Brugeravatar
SAPPY
Forum Donator
Forum Donator
Sted: Holstebro - Denmark

Indlæg Skrevet: 21. okt 2012, 21:12

Flot, godt gået!
fred
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 21. okt 2012, 22:00

Christoffer I. N. skrev:
fred skrev:Thanks!

Du vil altid kunne finde noget at forbedre på dine ældre mixes. om nogle måneder er du nået endnu længere. Faktum er at det her nummer er blevet accepteret hos de folk det skulle og du er kommet med på projektet. Vær stolt over det. :)

Jeg er da helt sikker i, at du har ret. Det var bare lidt en mavepuster at opdage hvor hurtig man egentlig ''udvikler sig''. Det sikkert kun positivt i virkeligheden. - og selvfølgelig er jeg stolt over at kunne arbejde med sådan en artist i en alder af 17 år :wink:. (Ida er over dobbelt så gammel som mig hæhæ :-P )
fred
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 22. okt 2012, 19:02

Utrolig hvilken eksponering man får. Likes ganget med 20%, 3 remix-forespørgsler på store udgivelser, samt en enkelt artikel. Og det på 1 dag :) hihi.
Brugeravatar
MarkSW
Tekniker
Tekniker
Sted: 9574

Indlæg Skrevet: 22. okt 2012, 20:25

Synes det svinger godt for genren, kunne sagtens finde på at spille det på job.
Flere genkendelige lyde/elementer fra "klassiske" club tracks der gør at det er enormt nemt at sluge, positiv gennemlytning fra min side. :)
Set på Gearslutz:
- "Make the most of the gear you have rather than gear you don't. The nice gear will come eventually, just don't use it as an excuse for not making tunes."
fred
Forum Superstar
Forum Superstar

Indlæg Skrevet: 22. okt 2012, 20:29

MarkSW skrev:Synes det svinger godt for genren, kunne sagtens finde på at spille det på job.
Flere genkendelige lyde/elementer fra "klassiske" club tracks der gør at det er enormt nemt at sluge, positiv gennemlytning fra min side. :)

Mange tak! Det betyder virkelig meget disse kommentarer :)

Tilbage til "Din Musik"