Acid House er tilbage

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Indlæg: 840
Sted: Kbh

Acid House er tilbage

Indlæg af K-Bee »

Savner babyfester og den gang Kenneth Bager gik med seler og bøllehat!

Derfor! :lol:

Medlemsavatar
Furland
Forum Donator
Indlæg: 1167
Sted: Far, far away hinsidan

Indlæg af Furland »

Hvordan kan noget være tilbage, der aldrig har været væk :dollargrin:
:sweden:

Medlemsavatar
unklekarma
Medlem
Indlæg: 2418
Sted: København

Indlæg af unklekarma »

Det er nice nok :)

Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Indlæg: 840
Sted: Kbh

Indlæg af K-Bee »

Furland skrev:Hvordan kan noget være tilbage, der aldrig har været væk :dollargrin:
Har det ikke været væk.....så'n bare lidt? :lol:

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Synes det mangler noget produktion. Synes det fint at lave noget oldschool men ville meget hellere høre en oldschool ide taget ind i moderne tid.
Jeg kan godt lide din 303 sekvens men trommerne synes jeg er for enkle med kick-oh-snare mønster.

Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Indlæg: 840
Sted: Kbh

Indlæg af K-Bee »

AvS skrev:Synes det mangler noget produktion. Synes det fint at lave noget oldschool men ville meget hellere høre en oldschool ide taget ind i moderne tid.
Jeg kan godt lide din 303 sekvens men trommerne synes jeg er for enkle med kick-oh-snare mønster.
Old School taget ind i moderne tid....OK men så tror jeg du skal finde noget andet at høre end mit musik ha ha. Det sker nemlig ikke! :lol: Jeg er sgu langt fra gymnasiealderen efterhånden, og laver noget der sætter mine minder i gang, for i bund og grund er jeg bare en sentimental nostalgiker :lol:
Trommerne er enkle for det var de i tidens acid house - og målet var at ramme den æra så præcist som muligt.
Produktion er der ikke meget af....jeg smækkede det sammen på under to timer og det var ment som et eksperiment da jeg ville se hvor let/svært det var at lave acid house med moderne softsynt-teknologi :wink: Man kunne sagtens mixe m.m. men på den anden side skal det jo heller ikke sovses ind i sidechaining og alverdens effekter. Det er der så mange andre der er meget bedre til end mig :wink: :lol:

Nyt svar