Rihanna: Rude Boy(Wonderhill Remix)

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
Hoon
Medlem
Indlæg: 144
Sted: Roskilde

Rihanna: Rude Boy(Wonderhill Remix)

Indlæg af Hoon »

Hey..

Har fået lavet et remix af Rihanna's nye single:



vil sætte stor pris på lidt feedback..;)





/Simon Hoon

Medlemsavatar
Claus Flid
Forum Donator
Indlæg: 3751
Sted: Slagelse(DK)

Indlæg af Claus Flid »

To ting der genere mit øre er dit kick. Det er sgu fedt nok men mangler nosser i bunden. Dit break er for simpelt. Du slipper ligesom for nemt om det. Rihanna gør alt for at virke anderledes breaket er derfor oplagt at lave noget "wired shit"

Ellers super fedt produceret, mixet mm. Kunne jeg sagtens finde på at købe på itunes.
-\\-Claus Flid-//-
http://www.NexusEvent.dk

Medlemsavatar
SLL
Forum Donator
Indlæg: 4772
Sted: DK

Indlæg af SLL »

Jeg syntes det er et fedt remix. Jeg kan godt lide flowet i mixet, ja og sangen er lækker :-)

Hvis jeg skulle pushe remixet som DJ, så ville jeg gerne ha' haft noget mere kant i mixet. Det køre
egentlig fint nu, men jeg syntes det pop flyder lidt for meget i længden. I mine øre måtte der meget
gerne være noget mere kant på hele tromme programmeringen, så det groovede noget mere.

En spændende og anderledes trommeprogrammering kunne løfte remixet ind i skyerne ;-)

På lyden syntes jeg der mangler noget mere punch på bunden. Jeg syntes godt dit kick kunne tåle
lidt mere bund, samt lidt mere varme i nedre mellemtone. Og så havde jeg smidt en lille smule mere
luft, shine på toppen, som kan virke en lille smule lukket.

SLL

Medlemsavatar
Hoon
Medlem
Indlæg: 144
Sted: Roskilde

Indlæg af Hoon »

Tak for det;)

Ja det rigtig at breaket falder lidt sammen, arbejder på det iaften, mht. kicket var jeg lidt i tvivl om det ville komme til at virke for dominerende.. men må lige prøve mig frem indtil det er passende..;)

Jeg smider lidt flere vanvittige percussions osv på beatet, så det ikk kun er et kick og clap og clubhat.

Jeg har allerede prøvet at skille mig af med "dynelyden" men arbejder stadig med at få den til at gå væk (for evigt).

men tak for det so far...




/Hoon

Medlemsavatar
Steenbeck
Medlem
Indlæg: 22

Indlæg af Steenbeck »

Nu laver jeg ikke selv den slags musik endnu, men lytter en hel del til det på podden.
I mine øre kunne det lige så godt have været original versionen. Synes det svinger rigtig fedt! God produktion, men stadig med fokus på vokalen, som i øvrigt også er rigtig fed.

Kunne også sagtens stå på listen over køb på Itunes her :)

Venligst Steenbeck
Christian Steenbeck

www.myspace.com/steenbeck

Medlemsavatar
Malthelm
Medlem
Indlæg: 581
Sted: København

Indlæg af Malthelm »

Hvor har du fået vokalen fra?!

Medlemsavatar
Hoon
Medlem
Indlæg: 144
Sted: Roskilde

Indlæg af Hoon »

Jeg har fået den af en af mine kontakter i L.A. som arbejder på på Island Def Jam.. men tror sagtens du kan skrive en mail til dem og høre.. de har før hjulpet mig..

Medlemsavatar
Michael Hornung
Forum Donator
Indlæg: 633
Sted: København

Indlæg af Michael Hornung »

:thumbup:

Nice remix men føler også at der mangler et mere tungt og dirty kick med en masse punch i. Ellers rigtig smooth og lækkert...
Mvh
Michael Hornung

[url=http://www.facebook.com/digitalmovementrecords]Digital Movement Records Facebook[/url]
[url=http://www.youtube.com/dmrdenmark]Digital Movement Records YouTube[/url]

Nyt svar