ledige studier i Poplab - Skovlunde

Har du eller leder du efter et øvelokale eller studielokale til leje/fremleje/salg.
Forumregler
Øvelokaler/studielokaler subforummet er både for køber og sælger. Studieudlejning er kun for lokaler eller delestudie, ikke for serviceydelser. Serviceydelser skal postes her: http://www.lydmaskinen.dk/viewforum.php?f=23
Nyt svar
Medlemsavatar
Lasso
Medlem
Indlæg: 1775
Sted: DK

ledige studier i Poplab - Skovlunde

Indlæg af Lasso »

Hej producerdudes.

Vi har flg. studier ledige i Poplab, Skovlunde. 10 min fra s-tog og bus til døren.

Studio 1 til 3.500 + moms/md
Studio 2 til 4.800 + moms/md
Studio 4 til 3.200 + moms/md *
* Studio 4 er først ledigt fra og med 15.oktober.

Hit me up hvis du er interesseret.

Medlemsavatar
KristianNielsen
Medlem
Indlæg: 2491
Sted: Holbæk

Indlæg af KristianNielsen »

Ren nysgerrighed - er der nogen billeder af lokalerne nogen steder? Efterhånden nogle år siden jeg har været derude, og er ikke helt sikker på hvilke lokaler der er hvilke :)

Medlemsavatar
Lasso
Medlem
Indlæg: 1775
Sted: DK

Indlæg af Lasso »

Hmm jeg har dem i hvert fald ikke men god ide at få knipset nogen.

Studie 1 er ca 15-20 m2, til venstre lige inden for døren. Helt fint til producer suite. Uden vokalboks.

Studio 2 er Svenstrup og Vendelbos, og senest Joye Moes, tidligere. Ret stort måske 30 m2 med boks. Til højre lige inden for døren - altså overfor 1.

Studio 4 lidt som 1, mindre, men med seperat rum til at indspille vokaler.

Default avatar
KasperBirk
Medlem
Indlæg: 1
Sted: brønshøj

Indlæg af KasperBirk »

Lasso skrev:Hej producerdudes.

Vi har flg. studier ledige i Poplab, Skovlunde. 10 min fra s-tog og bus til døren.

Studio 1 til 3.500 + moms/md
Studio 2 til 4.800 + moms/md
Studio 4 til 3.200 + moms/md *
* Studio 4 er først ledigt fra og med 15.oktober.

Hit me up hvis du er interesseret.

Har du en mail eller tlf jeg kan kontakte dig på, såfremt der stadig er noget ledigt

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10824
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg tror du kan kontakte dem på mailen der står på deres hjemmeside: http://www.poplab.dk/
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Nyt svar