Søger værelse/rum i København

Har du eller leder du efter et øvelokale eller studielokale til leje/fremleje/salg.
Forumregler
Øvelokaler/studielokaler subforummet er både for køber og sælger. Studieudlejning er kun for lokaler eller delestudie, ikke for serviceydelser. Serviceydelser skal postes her: http://www.lydmaskinen.dk/viewforum.php?f=23
Nyt svar
Default avatar
Lee Rose
Medlem
Indlæg: 1
Sted: København

Søger værelse/rum i København

Indlæg af Lee Rose »

Jeg leder efter et værelse/rum i København hvor jeg kan arbejde med musik-indspilninger. Jeg har et ganske sparsomt set-up (laptop, lydkort, keyboard og en pre-amp).
Jeg arbejder kun med høretelefoner, så jeg larmer ikke. Kunne dog være fedt hvis det er et sted jeg kan synge (indsynge vokaler).

Ikke dele-rum/værelse. Det skal være et sted jeg kan arbejde når som helst, da jeg altid arbejder koncentreret, oftest fra morgen til aften, indimellem til ud på natten.

Har brug for ca 15 kvm, med adgang til vand og toilet.
Kan betale ca 2500 plus minus nogle hundrede kroner.
Planen er at indspille en masse demoer og få samlet et band i København.
Vh Lee Rose

Default avatar
Mathias GRUNGE
Medlem
Indlæg: 4

Indlæg af Mathias GRUNGE »

Hej Lee
Ved godt du ikke er interesseret i dele, men vil nu alligevel høre om dette kunne have interesse.
Vi lejer halvdelen af vores lokale ud for 2000 kr. om måneden. Vi er der ca. 2 gange om ugen (sjældne gange 3 gange om ugen) - lokalet er 20 kvm, har vindue og er rigtig godt isoleret (stort set ingen larm fra naboer)
Er det noget som alligevel kunne have interesse?
Mvh Mathias

Default avatar
M.mortensen
Medlem
Indlæg: 4
Sted: København

Indlæg af M.mortensen »

Hey Lee.

Vi lejer vores studie ud på Ørnevej i Nordvest i hele september. Det er dejligt lyst og rummeligt studie med sofa, bord, stole, keyboard og stand 18 km2 som du har helt for dig selv og på alle timer af døgnet. Det koster normalt 4500 i måneden men da vi gerne vil leje det ud mens vi er væk kan vi snakke om hvad der er dit budget muligt! Tror du ville synes det var et vildt dejligt sted at arbejde. Studiemiljøet omkring det er også hyggeligt og der bliver rimelig tit studier ledige herude, så kunne også være mulighed for noget bagefter! :) Lad mig vide hvad du tænker.

mvh Mette

Nyt svar