Søger studie til natte brug

Har du eller leder du efter et øvelokale eller studielokale til leje/fremleje/salg.
Forumregler
Øvelokaler/studielokaler subforummet er både for køber og sælger. Studieudlejning er kun for lokaler eller delestudie, ikke for serviceydelser. Serviceydelser skal postes her: http://www.lydmaskinen.dk/viewforum.php?f=23
Nyt svar
Medlemsavatar
EmilZ
Medlem
Indlæg: 603

Søger studie til natte brug

Indlæg af EmilZ »

Jeg søger et studie, gerne på amager eller tæt på, som kan bruges om natten/tidlig morgen 1-3 gange om ugen. (Mellem 22-08 eller deromkring)
Jeg tænker et delestudie med én eller flere der alligevel ikke bruger studiet om natten.
Det skal kun bruges til elektronisk musik. Det behøves ikke være noget stort.

Det skal ikke være for dyrt.
Er der nogle muligheder her?

Skriv pb eller i tråden :)
Senest rettet af EmilZ fre 4. maj 2018 02:49, rettet i alt 3 gange.

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Hør Karen Sangvin ad. Find hende på FB.
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Default avatar
Mathias GRUNGE
Medlem
Indlæg: 4

Indlæg af Mathias GRUNGE »

Kunne dette have interesse?

Solister søges til øvelokale. Lokalet ligger på Heimdalsgade på Nørrebro, har vindue og er godt isoleret, så lyd fra naboøvelokalerne er minimal. God mulighed for øvedage, som vil kunne planlægges via doodle eller lignende.
Lejen ligger på 600 kr. pr solist.

Mvh Mathias

Default avatar
M.mortensen
Medlem
Indlæg: 4
Sted: København

Indlæg af M.mortensen »

Hey Emil.

Vi lejer vores studie ud i september! Det er et dejligt rummeligt studie med to store vinduer på 18m2 som du har helt for dig selv og på alle tider af døgnet. Det ligger godt nok på Ørnevej i Nordvest! Det koster normalt 4500 i måneden, men hvis du kunne være interesseret er vi meget villige til at snakke om prisen for måneden. Der er et hyggeligt studie miljø herude og der bliver tit studier ledige, så der kunne være mulighed for noget bagefter. Lad mig vide hvad du tænker! ;) Mvh mette

Medlemsavatar
Anarkand
Medlem
Indlæg: 291
Sted: NordVest

Indlæg af Anarkand »

pm sendt.

Nyt svar