Studie på Islands Brygge udlejes (deltid)

Har du eller leder du efter et øvelokale eller studielokale til leje/fremleje/salg.
Forumregler
Øvelokaler/studielokaler subforummet er både for køber og sælger. Studieudlejning er kun for lokaler eller delestudie, ikke for serviceydelser. Serviceydelser skal postes her: http://www.lydmaskinen.dk/viewforum.php?f=23
Nyt svar
Default avatar
laulau
Medlem
Indlæg: 11

Studie på Islands Brygge udlejes (deltid)

Indlæg af laulau »

Studieplads udlejes: Vi søger en til at dele vores lydstudie med på Islands Brygge (København). Studiet består af kontrolrum (omkring 15 kvm) med sofa og indspilningsboks (3-4 kvm) til guitar, bas, vokal osv. Desuden har vi en ret stor samling af analogt gear + 16 kanals Elberg mixer + 16 ind/out convertere. Rummet er godt dæmpet akustisk og fungere glimrende som mixsuite, til produktion og dubbing. Der er også fin mulighed for at du selv kan tage dit gear med og vi er fleksible i forhold til at sætte det hele op på en måde, så det også passer dit gear og dine behov. Man må indspille 24 timer i døgnet og vi kan helt sikkert finde en god måde at dele tiden på. Studiet er B-studie i et større studie og der er ligeledes (lidt slidte) fællesarealer såsom køkken og toilet som man kan bruge. Giv lyd hvis du er interesseret eller kender nogen. Udlejes fra nu....du er velkommen til at komme forbi og se på. 2600 kr om måneden inklusiv det hele.

Default avatar
Belmighty
Medlem
Indlæg: 7

Indlæg af Belmighty »

Hej Laulau. Hvis det stadig er ledigt, kunne jeg godt tænke mig at komme forbi og se på det. Mvh. Casper

Medlemsavatar
Waleedmusic
Medlem
Indlæg: 1
Sted: København

Indlæg af Waleedmusic »

Hej Laulau. Jeg er meget interesseret i at komme ud og kigge på det og se om det er et match. Er det muligt at få nogle kontakt detaljer på dig?

Mvh
Waleed

Nyt svar