Søger lokale - Til mixing & mastering - Arhus

Har du eller leder du efter et øvelokale eller studielokale til leje/fremleje/salg.
Forumregler
Øvelokaler/studielokaler subforummet er både for køber og sælger. Studieudlejning er kun for lokaler eller delestudie, ikke for serviceydelser. Serviceydelser skal postes her: http://www.lydmaskinen.dk/viewforum.php?f=23
Nyt svar
Medlemsavatar
Frederik Braad
Medlem
Indlæg: 46
Sted: Aarhus

Søger lokale - Til mixing & mastering - Arhus

Indlæg af Frederik Braad »

Hej!

Jeg er så småt igang med at starte op med mix og mastering, og har tidligere lånt studietid af venner og bekendte, men nu er der ved at være så meget arbejde, at det er på tide at jeg får mit eget.

Location: Aarhus

Jeg regner med at skulle bruge 2-3 om ugen i studiet, i de sene timer fra kl 16:00-22:00 om aften (lidt omskiftligt i forhold til vagtplaner på deltidsjobbet). Så et dele studie kunne sagtens være at fortrække hvis man har et studie med for meget spild tid.
Jeg er renlig og hverken krummer eller drikker henover udstyret, og så skal vi nok finde ud af en god handel for deling af studie.

Ellers søger jeg også bare et ledigt studie lokale, får sikkert brug for den ekstra tid i fremtiden.

Medlemsavatar
Solguden
Medlem
Indlæg: 1
Sted: Aarhus

Indlæg af Solguden »

Hey
Jeg skal flytte i en mindre bolig fra 1. November af og får derved nogle instrumenter mm. i overskud. Jeg vil super gerne finde et dele-Musikværksted. Jeg er mest udøvende sanger/musiker og sangskriver. Er ved at kunne tjene lidt mere på dele af sangskrivningen og vil gerne have et mere prof lokale til det arbejde, som følger med pengene og andre sjove musikprojekter.
Er du interesseret i at dele lokale, skal vi da mødes om det..

Default avatar
Mikkel Maagaard
Medlem
Indlæg: 14
Sted: Aarhus

Indlæg af Mikkel Maagaard »

Hej Frederik og solguden.

Jeg har et øvekompleks i Egå, hvor det ene lokale, oprindeligt studie, p.t. står ledigt. Hvis i er interesserede, kunne i leje dette?
Smid mig en besked på 30370737 eller Mikkel@bandlokaler.dk

Det er prof lokale, lydisoleret og godt med plads. Lad mig høre fra jer.

// Mikkel

Nyt svar